DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Mavic pilots - Denmark ?

Super flot video. Hvor er den taget? Skriv endelig hvis der er nogle planlagte ture.
 
Hey fra Odense.

Jeg har lokket min chef til at købe en drone, som jeg gerne må låne med hjem og bruge privat også - sig endelig til hvis I mødes igen, for det lyder som en sjov måde at lære lidt mere om hvad den kan!
 
Hey fra Odense.

Jeg har lokket min chef til at købe en drone, som jeg gerne må låne med hjem og bruge privat også - sig endelig til hvis I mødes igen, for det lyder som en sjov måde at lære lidt mere om hvad den kan!
Hej Tysklæreren,
velkommen til siden. Håber der kommer snart lidt sent sommer så kan vi kom ud at flyve.
 
Gurre slotsruin
France 2017.

Var i Frankrig på sommerferie, og der kan man som udgangspunkt flyver overalt ! :) Dog bliver man advaret ved ophold tæt på lufthavne, og andre lokationer.
Ingens stillede spørgsmål, men var bare nysgerrige på min drone.
Der er masser at filme i landet, men ofte sætter vejret en begrænsning, specielt når man er tæt ved kysterne, grundet blæsevejr.
Min store forhåbning var bla. at filme den store tysker bunker/fabrik i La Rochelle, hvor der blev bygget ubåde unde 2'den verdenskrig.
Desværre ligger den i et lukket område med 3 meter højt hegn rundt om, der samtidig danner ramme om en industrihavn med skibstrafik, container m.m.
Bunkeren er så voldsomt bygget , at man har opgivet at bryde den ned ! Men den ligger lidt majestatisk dernede i havnen, og siger kom forbi med din Mavic.

Havde jeg haft bedre tid (Flere dage) Havde jeg nok listet mig tæt på for derefter at flyve derind !! He he...

Håber i har haft en god sommer (Trods vejret) Og har fået filmet en masse....

Hilsen Lasse
 
Flotte optagelser...God underlægningsmusik..
Jeg ud til den fjord og flyve....... Men i dag står den på MC tur med fruerne !! :)

Har i fået tildelt jer et droneregistreringsnummer ved bygge- og Boligstyrelsen ??
Der er ikke nogen spørgsmål, det er hurtig og koster 15 kr.

Mvh. joerlund
 
Opdatering her Søndag aften.
Var på Mc. Tur rundt om Roskilde fjord i dag, og kunne vejret blive bedre ? NEJ. Fantastisk dag, kun et' men... Glemte dronen !!
 
Opdatering her Søndag aften.
Var på Mc. Tur rundt om Roskilde fjord i dag, og kunne vejret blive bedre ? NEJ. Fantastisk dag, kun et' men... Glemte dronen !!

Haha sådan er det altid. Var i Svendborg i weekend "med dronen". Ligger videoen i de nærmeste dage her på forum.
 
Hej alle, jeg har netop anskaffet mig en Mavic Pro. Hold da op et lækkert stykke "legetøj" for store drenge ;-)

Det er dejligt, at se, at der rent faktisk er så mange med Mavic Pro - det havde jeg ikke regnet med.

Nå, men. Man skal jo have et dronetegn og en forsikring. Hvad giver I for en forsikring?
 
Hej og tillykke med din ny MP. Du skal anskaffe dig et medlemskab i en modelflyv klub. Jeg betaler omkring kr800 om året for medlemskabet og ansvarsforsikring er med.
 
Årligt. Jeg bruger den i Frederikssund man mon ikke det er det samme pris andre steder
 
Hey. Og velkommen i Mavic Pro "Klubben"...
Min drone er dækket af (Som jeg lige husker det) min alm. Fritid - Ulykke forsikring....
Ved AROS Forsikring.
 
Hej Joerlund,

Okay, det er meget lækkert. Jeg har netop talt med Tryg og jeg er ikke dækket af noget, medmindre den vejer under 250g. Så jeg skal have tegnet en gennem Modelflyvning Danmark ;-)
 
Hej danske Mavicpiloter :)

Er det herinde os der flyver Mavic pro mødes, eller er der et andet mavic pro forum for danskere?

Mvh
Rolf
København
 
Hej danske piloter

Jeg søger et Mavic pro forum for danskere. Er det her stedet?

Mvh
Rolf
København
 
Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
130,929
Messages
1,557,971
Members
159,933
Latest member
lboogie007