Trochu pozdě do hry, ale i když jsou tyto odpovědi technicky správné, možná si stále říkáte, jaký to má smysl?
Zapomínáme na syrové, v praxi existují 2 důvody pro střelbu.
1. Díky log křivce a zmáčknutí dynamického rozsahu můžete podexponovat, abyste si byli jisti, že nevystřihnete všechny ty krásné detaily mraků a zároveň neoříznete tmavší oblasti do černa. najít dokonalou rovnováhu v příspěvku.
2. Ačkoli formáty protokolů mají být nástroji, které vám pomohou získat více dynamického rozsahu na vaší SD kartě, stalo se trendem zachovat tento vybledlý vzhled se zvednutými stíny.
I na to je HLG dobré, ale pokud se nechystáte na HDR displeje, log je pravděpodobně lepší volba.
10bitový rozsah obou formátů ohromně pomáhá s pozdějším stupňováním barev. (pro Mac tip, před úpravou převeďte H265 na Prores 422HQ)