DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

good luck to all anyone who can help me Mavic Air 2 FCC

gennaro66

Member
Joined
Nov 16, 2020
Messages
5
Reactions
15
Age
53
Location
privato
SALVE a tutti possiedo un Mavic air 2 siccome amo volare in posti inaccessibili a noi esseri umani a vivo in Europa avrei bisogno di portare il mio Mavic air 2 in FCC mi chiedevo se era possibile ed eventualmente una guida su come fare grazie per avermi accettato nel canale ne sono veramente lusingato grazie a tutti coloro che potranno e vorranno aiutarmi
 
SALVE a tutti possiedo un Mavic air 2 siccome amo volare in posti inaccessibili a noi esseri umani a vivo in Europa avrei bisogno di portare il mio Mavic air 2 in FCC mi chiedevo se era possibile ed eventualmente una guida su come fare grazie per avermi accettato nel canale ne sono veramente lusingato grazie a tutti coloro che potranno e vorranno aiutarmi
En Englais por favor
 
Welcome to the forum.
I hope you will find our site helpful and look forward to any input , photo's/video's you might post .
Don't be shy and ask anything if you can't find it by searching . ?
 
SALVE a tutti possiedo un Mavic air 2 siccome amo volare in posti inaccessibili a noi esseri umani a vivo in Europa avrei bisogno di portare il mio Mavic air 2 in FCC mi chiedevo se era possibile ed eventualmente una guida su come fare grazie per avermi accettato nel canale ne sono veramente lusingato grazie a tutti coloro che potranno e vorranno aiutarmi
Translation to English:

Hi everyone I own a Mavic air 2 as I love to fly to places inaccessible to us human beings and live in Europe I would need to bring my Mavic air 2 to FCC I was wondering if it was possible and possibly a guide on how to do it thanks for accepting me in the channel I'm really flattered thanks to all those who can and will help me
 

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
131,434
Messages
1,563,083
Members
160,344
Latest member
Faustino