DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Leesbaarheid mobyle scherm

Harm Postma

New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
4
Reactions
0
Age
70
Location
Bitgum
De leesbaarheid van mijn mobyl de samsung S8 welke ik gebruik in mijn mavic controller laat in de volle zon te veel te wensen,zeg maar zo goed als niet te zien tenzij ik een stukje schaduw kan vinden.Nu ben ik na 4 jaar aan vervanging toe van deze S8 mobyl en vroeg mij af iemand mij een mobyl kan aanraden liefst Android met goede leesbaarheid bedoeld om in de controller te gebruiken.
 
De leesbaarheid van mijn mobyl de samsung S8 welke ik gebruik in mijn mavic controller laat in de volle zon te veel te wensen,zeg maar zo goed als niet te zien tenzij ik een stukje schaduw kan vinden.Nu ben ik na 4 jaar aan vervanging toe van deze S8 mobyl en vroeg mij af iemand mij een mobyl kan aanraden liefst Android met goede leesbaarheid bedoeld om in de controller te gebruiken.
Read Community Guidelines: The language of this community is English. If you are not a native English speaker, do your best.

The legibility of my mobyl, the samsung S8 which I use in my mavic controller, leaves too much to be desired in full sun, almost impossible to see unless I can find a piece of shade. Now I need to be replaced after 4 years of this S8 mobyl and was wondering if anyone can recommend me a mobyl preferably Android with good readability intended to be used in the controller.

I highly recommend the Triptek Tablet. You may ask @TRIPLTEK for information
 
Missi Waipoint Litchie
Wat doe ik niet goed bij het toevoegen van een actie aan een waipoint ,bij het begin van de missie het eerste waypoint toegevoegd en bij een 3 en waipoint als extra fotomaken. 4 seconden. + maak foto+blijf voor 4 sec. + start opname. De gehele missie bestond uit 12 wachtpunten.
De gehele film opgenomen als een zeer mooie film en tot zover niks dan lof,echter er werd geen foto gemaakt waar ik op had gemaakt. Waarschijnlijk maak ik dus een fout bij het toevoegen van een actie aan het betreffende waipoint.
Wie zou mij kunnen helpen dit probleem op te lossen.
 
Ik ga niet op je reageren tenzij je naar het Engels vertaalt. Ik wil je helpen, maar zoals in de communityrichtlijnen staat, is Engels de primaire taal die op dit forum wordt gebruikt.

Schakel op de Mission Hub-website het vinkje uit voor privé en stuur me de link naar de missie. Ik zal ernaar kijken en zien wat ik kan vinden

__________________

I am not going to respond to you unless you translate into English. I want to help you but as the Community Guidelines state, English is the primary language used in this forum.

On the mission hub website, uncheck private and send me the link to the mission. I will look at it and see what I can find
 
  • Like
Reactions: Harm Postma
Missi Waitpoint Litchie
Wat doe ik fout bij het toevoegen van een actie aan een waipoint, het toevoegen van het eerste waypoint aan het begin van de missie en het nemen van een 3 en waipoint als extra foto. 4 seconden. + foto maken + 4 sec blijven. + begin met opnemen. De hele missie bestond uit 12 bewakingspunten.
De hele film is als een erg mooie film geschoten en tot nu toe niets dan lof, er is echter geen foto gemaakt. Dus ik maak waarschijnlijk een fout bij het toevoegen van een actie aan het betreffende waipoint.
Wie kan mij helpen met dit probleem op te lossen.
Ik ga niet op je reageren je naar het Engels vertaalt. Ik wil je helpen, maar zoals in de communityrichtlijnen staat, is Engels de primaire taal die op dit forum wordt gebruikt.

Schakel op de Mission Hub-website het vinkje uit voor privé en stuur mij de link naar de missie. Ik zal kijken en zien wat ik kan vinden

__________________

Ik ga niet op je reageren tenzij je in het Engels vertaalt. Ik wil je helpen, maar zoals in de communityrichtlijnen staat, is Engels de primaire taal die op dit forum wordt gebruikt.

Schakel op de Mission Hub-website het vinkje uit voor privé en stuur me de link naar de missie. Ik zal ernaar kijken en zien wat ik kan vinden
Sorry for the Dutch, hereby the link and thanks in advance for the effort. Mission Hub - Litchi
 
Missi Waitpoint Litchie
Wat doe ik fout bij het toevoegen van een actie aan een waipoint, het toevoegen van het eerste waypoint aan het begin van de missie en het nemen van een 3 en waipoint als extra foto. 4 seconden. + foto maken + 4 sec blijven. + begin met opnemen. De hele missie bestond uit 12 bewakingspunten.
De hele film is als een erg mooie film geschoten en tot nu toe niets dan lof, er is echter geen foto gemaakt. Dus ik maak waarschijnlijk een fout bij het toevoegen van een actie aan het betreffende waipoint.
Wie kan mij helpen met dit probleem op te lossen.

Sorry for the Dutch, hereby the link and thanks in advance for the effort. Mission Hub - Litchi
First, in the "settings" "straight lines" has to be selected
1658164133028.png

Then for taking photos, I suggest the following actions
Stay for 3 sec
Take photo
Stay for 3 sec

1658164157553.png

For video
You don't need to use "straight lines" in the settings.
The only action needed is "start video"
1658164246379.png

You currently have the travel speed set to 5 mph. That's pretty slow for both video or photos. if you're doing photos then I would set to 15 mph. The drone will stop (stay for 3 sec) to take the photo.

Please let me know if this helps
 
Eerst moet in de "instellingen" "rechte lijnen" worden geselecteerd
View attachment 151979

Voor het maken van foto's stel ik de volgende acties voor:
Blijf 3 sec
Foto maken
Blijf 3 sec

View attachment 151980

Voor video
U hoeft geen "rechte lijnen" te gebruiken in de instellingen.
De enige actie die nodig is, is "start video"
View attachment 151982

U hebt momenteel de rijsnelheid ingesteld op 5 mph. Dat is vrij traag voor zowel video als foto's. als je foto's maakt, zou ik 15 mph instellen. De drone stopt (blijf 3 seconden) om de foto te maken.

Laat het me weten als dit helpt
Zal je laten weten of het werkt, maar is niet nodig na het maken van de foto en de tijd van 3 sec. Ik begin ook weer opnames toe te voegen, dit omdat ik eigenlijk de hele missie gefilmd wil hebben.
 
Zal je laten weten of het werkt, maar is niet nodig na het maken van de foto en de tijd van 3 sec. Ik begin ook weer opnames toe te voegen, dit omdat ik eigenlijk de hele missie gefilmd wil hebben.
waiting 3 secs after taking a photo is necessary to allow time for the drone to process the image
 

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
131,309
Messages
1,561,946
Members
160,255
Latest member
SlayTech