DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Skyreat dji mini 4 pro accessories free for testing !

I think I am too late to these unique offers. I was particularly interested in the filters. I have no experience with filters for my new Mini 4 pro or any other drone but I have read many posts saying they are beneficial. I think I am seeing this in some of my videos where the subject seems over exposed. I guess I am not sure a filter might help or in general improve the overall quality of my pictures and videos. Any chance some are still available?

Γεια, μπορούμε επίσης να στείλουμε τα φίλτρα αέρα 3 για δοκιμή, παρακαλούμε να το παραγγείλετε από το κατάστημά μας στο amazon εάν ενδιαφέρεστε

Γεια, μπορούμε επίσης να στείλουμε τα φίλτρα αέρα 3 για δοκιμή, παρακαλούμε να το παραγγείλετε από το κατάστημά μας στο amazon εάν ενδιαφέρεστε για δοκιμή.
Ενδιαφερομαι, amazon de έχετε ?δώσε μου λινκ για παραγγελία

Γεια, μπορούμε επίσης να στείλουμε τα φίλτρα αέρα 3 για δοκιμή, παρακαλούμε να το παραγγείλετε από το κατάστημά μας στο amazon εάν ενδιαφέρεστε για δοκιμή.
Εκανα αγορά από amazon de σας έστειλα order id μου απαντήσατε ότι θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου για την επιστροφή χρημάτων και δοκιμή και δεν έχει επικοινωνήσει κάνεις παρόλο που σας έστειλα ξανά μήνυμα δεν απάντησε κανείς

Στη skyreat αφού εστειλα order id δεν μου απαντάει κάνεις για επιστροφή χρημάτων, που είναι η δωρεάν δοκιμή και η επιστροφή χρημάτων που λέτε?Έχει πάρει κάποιος επιστροφή χρημάτων αν μπορείτε απαντήστε μου.

Τελικά μου έκαναν επιστροφή χρημάτων ευχαριστώ πολύ μόλις λάβω τα φίλτρα θα ενημερώσω για την απόδοση τους

How will you reimburse if I don't have a PayPal account?

Hello

Is there a link for an order in France to benefit from these offers? thank you for the answer, have a nice day!

Am I too late to the party?