Patrick Bergeron Well-Known Member Joined Apr 27, 2020 Messages 114 Reactions 333 Age 53 Location Montreal May 7, 2020 #1 I use my mavic Mini in montreal downtown with the COVID-19 restriction, enjoy To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. Accept third party cookies To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. Accept third party cookies
I use my mavic Mini in montreal downtown with the COVID-19 restriction, enjoy To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. Accept third party cookies To view this content we will need your consent to set third party cookies. For more detailed information, see our cookies page. Accept third party cookies
Vue D’Oiseau Well-Known Member Joined Mar 9, 2019 Messages 334 Reactions 317 Age 73 Location Québec, Canada May 8, 2020 #2 Salut Patrick, j’ai aime le video. Est-ce qu’ une permission a ete necessaire pour utiliser ton drone
Salut Patrick, j’ai aime le video. Est-ce qu’ une permission a ete necessaire pour utiliser ton drone
Patrick Bergeron Well-Known Member Joined Apr 27, 2020 Messages 114 Reactions 333 Age 53 Location Montreal May 8, 2020 #3 non Vue D’Oiseau said: Salut Patrick, j’ai aime le video. Est-ce qu’ une permission a ete necessaire pour utiliser ton drone Click to expand... non
non Vue D’Oiseau said: Salut Patrick, j’ai aime le video. Est-ce qu’ une permission a ete necessaire pour utiliser ton drone Click to expand... non
D dannyoc New Member Joined Apr 11, 2019 Messages 4 Reactions 1 May 8, 2020 #4 Nice Video Reactions: Patrick Bergeron