DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Ruido en los sensores de abajo

Joined
Jan 9, 2018
Messages
9
Reactions
0
Age
27
Despues de un accidente al aterrizar el dron se cae un poco menos de 1 metro, todo parece normal, luego me percato que en la parte de abajo donde estan los sensores sonicos emite un ruido como de toques nose si es normal y no me habia percatado o es algun error debido a la caida, como se calibran esos sensores? , agradeceria mucho su ayuda
 
Despues de un accidente al aterrizar el dron se cae un poco menos de 1 metro, todo parece normal, luego me percato que en la parte de abajo donde estan los sensores sonicos emite un ruido como de toques nose si es normal y no me habia percatado o es algun error debido a la caida, como se calibran esos sensores? , agradeceria mucho su ayuda
Translation:

After an accident when landing the drone falls a little less than 1 meter, everything seems normal, then I notice that at the bottom where the sonic sensors are emits a noise like a nose if it is normal and I had not noticed or is it some error due to the fall, how are those sensors calibrated? , I would greatly appreciate your help
 
  • Like
Reactions: alejandro cauich
Tengo el el mismo inconveniente, podrías compartirme información y si lo solucionaste? Saludos cordiales.

Translation:
I have the same problem, could you share information and if you solved it? Best regards.

Moderator note: the official language of the forum is English. Please use it. Google Translate can help you. Then all forum members can benefit from answers. Thanks.
 
Last edited by a moderator:
Es normal que haga un pequeño
"pop" intermitente, sí, dependiendo de tu agudeza auditiva lo oirás o no.

Yeah, an intermittent popping noise is normal, depending on your hearing, you may hear it or not.
 
Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
130,583
Messages
1,554,093
Members
159,588
Latest member
gfusato