DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Czech Republic - Mavic pilots

Už jsem to vyřešil, smazal jsem data u GO4 aplikace a registroval jsem novej účet a po zapnutí Mavica mě naskočila nabídka aktivace. Děkuju moc za pomoc!
No vida a jak se ti libi litani oproti vrtulnikum?
 
Ahoj Pavel, jsem tu registrován pár týdnů. Lítám zatím jen na modelářském letišti u Štěrbohol v Praze (tedy jen jendnou s Mavicem). Mavica mám cca dva měsíce, ale bohužel hned 2. den šel na reklamaci. V podstatě bez důvodu jednou venku sám prudce akceleroval a šup do křoví a v interiéru nejprve vše ok a pak to samé do mě senzor nesenzor dost to i přes džíny bolelo a měl jsem modřiny a to jsem byl hooodně opatrný (dříve jsem létal s Blade 350 QX). po měsíci se vrátil (prý když je to v záruce Němci nemusejí sdělit příčinu, Kupováno u Pecky, jejich přístup opět super. Zatím nebyl čas tak jen test v interiéru a zatím ok. Tak Uvidíme
 
No vida a jak se ti libi litani oproti vrtulnikum?

Je to něco jinýho, není to takovej adrenalin a můžu si dovolit přestat páčkovat za letu:). Zkusím mu nastavit větší náklony ve sport módu a uvidím, jestli nepřijde adrenalin:D:D:D
 
Zdravím ve spolek :)
Tak se hlásim jako nováček. Mavic zakoupen a vyzvednut v pátek v Alze. Po vybalení, nabití baterek, kalibraci a upgrade firmwaru přišlo první zklamání z nefunkčního gymbalu :(. Zaboha se ne a ne pohnout. Kamera jinak funkční. Nezabrali kalibrace ani resety nastavení. Jinak zbytek funkční. Bylo jasné že půjde do reklamace, tak jsem si alespoň zalétal. Cca 30 minut v nováčkovském módu a pak dalších 30 minut "naostro" :) Záběry degradovány vadou gymbalu, jinak jsem poprvé viděl chatu z výšky 120 metrů:). Při nabíjení baterií druhé zklamání. Jedna z baterií v sadě hlásí podle diagnostiky zkrat. Takže raději vše zabaleno a dnes odneseno na reklamaci. Radost moc dlouho netrvala. Jsem zvědav na rychlost a vyjádření ohledně reklamace. Myslel jsem že si "zablbnu" na dovolené, ale to asi nehrozí. Když už mám takovouhle kliku na zakoupený kus. Jinak jsem koukal po netu na podobnou chybu, a až jsem se zarazil jak častý problémem je gymbal. Trochu mě to děsí.
Jinak bydlím v Praze. Zatím nalétána hodina s Mavicem. Předtím pár vrtulníků, ale jen elektro a v mládí letecký modelář :D ( rok 1975- 1980 ). Létání v Praze zatím nevím, ale tím že bydlím na Velké Ohradě v leteckém koridoru asi žádná sláva. Jinak lokality Zbiroh, Jáchymov, Lysá nad Labem. A asi kdekoliv pojedu na kolo.
 
Zdravím ve spolek :)
Tak se hlásim jako nováček. Mavic zakoupen a vyzvednut v pátek v Alze. Po vybalení, nabití baterek, kalibraci a upgrade firmwaru přišlo první zklamání z nefunkčního gymbalu :(. Zaboha se ne a ne pohnout. Kamera jinak funkční. Nezabrali kalibrace ani resety nastavení. Jinak zbytek funkční. Bylo jasné že půjde do reklamace, tak jsem si alespoň zalétal. Cca 30 minut v nováčkovském módu a pak dalších 30 minut "naostro" :) Záběry degradovány vadou gymbalu, jinak jsem poprvé viděl chatu z výšky 120 metrů:). Při nabíjení baterií druhé zklamání. Jedna z baterií v sadě hlásí podle diagnostiky zkrat. Takže raději vše zabaleno a dnes odneseno na reklamaci. Radost moc dlouho netrvala. Jsem zvědav na rychlost a vyjádření ohledně reklamace. Myslel jsem že si "zablbnu" na dovolené, ale to asi nehrozí. Když už mám takovouhle kliku na zakoupený kus. Jinak jsem koukal po netu na podobnou chybu, a až jsem se zarazil jak častý problémem je gymbal. Trochu mě to děsí.
Jinak bydlím v Praze. Zatím nalétána hodina s Mavicem. Předtím pár vrtulníků, ale jen elektro a v mládí letecký modelář :D ( rok 1975- 1980 ). Létání v Praze zatím nevím, ale tím že bydlím na Velké Ohradě v leteckém koridoru asi žádná sláva. Jinak lokality Zbiroh, Jáchymov, Lysá nad Labem. A asi kdekoliv pojedu na kolo.

Ahoj, je mi jasný, že je to blbej dotaz, ale měl si asi sundanou tu aretaci za kamerou;).?
 
Ahoj, je mi jasný, že je to blbej dotaz, ale měl si asi sundanou tu aretaci za kamerou;).?
Jo měl :D. Celkem jsem se připravoval ( shlédnuté videa a pobně ) než jsem ho koupil a než jsem ho poslal do vzduchu. O to víc mě to mrzí. Měl jsem v plánu vyzkoušet funkce sledování a následování na kole. Pořádáme závody tak jsem chtěl udělat pár záběrů než se vystartuje.
 
Jo měl :D. Celkem jsem se připravoval ( shlédnuté videa a pobně ) než jsem ho koupil a než jsem ho poslal do vzduchu. O to víc mě to mrzí. Měl jsem v plánu vyzkoušet funkce sledování a následování na kole. Pořádáme závody tak jsem chtěl udělat pár záběrů než se vystartuje.

Já ho teď koupil přes Ebay z UK, naštěstí funguje. Doufám, že nebudu potřebovat posílat na záruku. Řeším jak připojit brýle, jedno řešení mám na vložení telefonu do VR brýlí a nebo zkusím asi koupit brýle co mají v sobě android. Nemá někdo jinej nápad prosím? Teda kromě DJI brýlí na který nemám.
 
Zdravím ve spolek :)
Tak se hlásim jako nováček. Mavic zakoupen a vyzvednut v pátek v Alze. Po vybalení, nabití baterek, kalibraci a upgrade firmwaru přišlo první zklamání z nefunkčního gymbalu :(. Zaboha se ne a ne pohnout. Kamera jinak funkční. Nezabrali kalibrace ani resety nastavení. Jinak zbytek funkční. Bylo jasné že půjde do reklamace, tak jsem si alespoň zalétal. Cca 30 minut v nováčkovském módu a pak dalších 30 minut "naostro" :) Záběry degradovány vadou gymbalu, jinak jsem poprvé viděl chatu z výšky 120 metrů:). Při nabíjení baterií druhé zklamání. Jedna z baterií v sadě hlásí podle diagnostiky zkrat. Takže raději vše zabaleno a dnes odneseno na reklamaci. Radost moc dlouho netrvala. Jsem zvědav na rychlost a vyjádření ohledně reklamace. Myslel jsem že si "zablbnu" na dovolené, ale to asi nehrozí. Když už mám takovouhle kliku na zakoupený kus. Jinak jsem koukal po netu na podobnou chybu, a až jsem se zarazil jak častý problémem je gymbal. Trochu mě to děsí.
Jinak bydlím v Praze. Zatím nalétána hodina s Mavicem. Předtím pár vrtulníků, ale jen elektro a v mládí letecký modelář :D ( rok 1975- 1980 ). Létání v Praze zatím nevím, ale tím že bydlím na Velké Ohradě v leteckém koridoru asi žádná sláva. Jinak lokality Zbiroh, Jáchymov, Lysá nad Labem. A asi kdekoliv pojedu na kolo.
Vitej mezi nas! Omlouvam se za hloupy dotaz, tu zadni pojistku gimbalu jsi vyndal predpokladam..(ja ji tam jednou nechal). Jinak Zbiroh zamek uz mam, okolo je toho dost - Tocnik Zebrak Tyrov, smerem na HK je Karlova Koruna, neboj zabavis se:). Z baterek me zatim zadna nezazlobila a to litam hodne. Zkus je v te alze nejak uprosit uz kvuli te dovolene i kdyz nevim...Drzim palce
 
Vitej mezi nas! Omlouvam se za hloupy dotaz, tu zadni pojistku gimbalu jsi vyndal predpokladam..(ja ji tam jednou nechal). Jinak Zbiroh zamek uz mam, okolo je toho dost - Tocnik Zebrak Tyrov, smerem na HK je Karlova Koruna, neboj zabavis se:). Z baterek me zatim zadna nezazlobila a to litam hodne. Zkus je v te alze nejak uprosit uz kvuli te dovolene i kdyz nevim...Drzim palce
Ahoj,
děkuji za přivítání :). Jo zadní pojistku jsem vyndal. Okolí Zbiroha mám projeté křížem krážem na kole. Tak znám i hezká místa schovaná v lesích. Ty bych právě chtěl natočit. Jinak se těším do Jáchymova. Tam po okolí jsou nádherný místa a zajímavé stavby. Staré vápenky, cínový důl ještě po němcích. Spousta toho bylo v seriálu Rapl. Jinak Alzu jsem zkoušel, ale je to marný. A to jako firma nejsme zrovna malý odběratel. No počítám že servis asi nebude dělat Pelikan, ale pošlou to do německa. No uvidíme a doufám že se mi nevrátí na vánoce.
 
Last edited:
Tak níže uvádím výsledek posouzení závady vadného gymbalu u zcela nového Mavica.
> Alza.cz
>
>
>
> Vážený zákazníku,
> dovolujeme si Vás oslovit v rámci Vaší reklamace ASRE17181768, kde po
> bližším prozkoumání ze strany autorizovaného servisního střediska bylo
> zjištěno, že případ nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních
> podmínek, ale je pouze možné řešit celou věc dále jako mimozáruční
> opravu. Mimozáruční opravu je nutné uhradit z Vaší strany, přičemž
> suma v tomto konkrétním případě je viz text pod čarou.
> V případě, že s cenovým návrhem na mimozáruční opravu souhlasíte,
> dovolíme si Vás požádat o zaslání Vašeho souhlasu nejpozději do 3
> pracovních dnů. Pokud byste v této lhůtě nereagoval, budeme to
> považovat jako nesouhlas s navrhovaným řešením a zařízení bude
> stáhnuto zpět z autorizovaného servisního střediska. V opačném
> případě, tedy odsouhlasení mimozáruční opravy je nutné brát v potaz,
> že se nejedná o záruční reklamaci a tudíž se na tento případ
> nevztahuje zákonem stanovených 30 dnů.
> Souhlas je závazný a nelze jej vzít zpět.
>
> _Na prvotní vyjádření se váže lhůta 3 pracovních dní. Pokud již
> konverzace probíhá, lhůta se krátí na 24 hodin na každou odpověď
> z Vaši strany. Jestli-že neobdržíme vyjádření v požadované lhůtě,
> dojde k automatickému zamítnutí._
> *V případě souhlasu uhradíte částku až při vyzvednutí přístroje.*
> *Vaše vyjádření a reakce zasílejte výhradně v odpovědi na tento email
> pro dořešení Vašeho případu v co nejkratší době.*
> Děkujeme.
> _________________________________________
> tato rma byla přehodnocena ze záruční na pozáruční z důvodu
> mechanického poškození - Mechanické poškození - poníčený flex kabel
> gimbalu.*Doporučuji odeslat do zahraničního servisu - případná cena
> opravy bude pravděpodobně nižší.*
> Můžete kontaktovat zákazníka, zda se má reklamace zaslat do zahraniční
> servisu?
> Je možné opravit v ČR za cca 13.800 Kč vč. DPH nebo opravit v
> zahraničním servisu, tam by byla oprava pravděpodobně levnější.
>
> *Zuzana Ulmanová - Alza.cz*
> Administrativní podpora
>

Mavic byl pouze vybalený, spárovaný s telefonem a zkalibrovaný. Chybu gymbalu hlásila aplikace v telefonu ihned po spárování a provedené diagnostice. Popisoval jsem to v předešlém příspěvku . Zajímavé je že reklamaci přehodnotili ze záruční opravy na opravu pozáruční za 13 800,- Kč. Kvůli "mechanickému poškození flex kabelu gymbalu". Napsal jsem jim tam svoje stanovisko na jejich posouzení, ale nedávám si moc velké šance. Takže jsem za 40 tisíc koupil zmetek z výroby a ještě k tomu jedna z baterii hlásí od začátku že je zkratovaná. Taky dobrý. Pro servis jsem evidentně lhář. Nevíte někdo zda nejsou v černé skříňce kromě letových parametrů uchovány i informace z diagnostiky? Tam by to muselo být evidentní že reklamovaná závada se projevila ihned po zprovoznění. Jinak nemám čím argumenrovat a jsem v pr...... :mad::mad:
Ani mi nesdělili v kterém servisu to diagnostikovali. Podle rychlosti vyjádření asi někdo v Praze. Servis co vím dělá v Praze snad akorát Telink. Jsem ze Stodůlek stejně jako sídlo Telinku, tak se tam asi vydám na konzultaci.

Zaráží mě rovněž cena 13 800,- u nás a v zahraničí "pravděpodobně" levnější.
zkušenost Lukáše Budínského z jeho blogu s recenzí Mavica a zkušenosti s opravou:

DJI Mavic Pro v servisu


Co bych asi důkladně podruhé zvážil je pořízení DJI Care při koupi drona. Před 3 týdny mi z ničehonic přestal fungovat gimbal a stabilizace. Dron létal pořád dobře, kamera natáčela, ale veškeré pokusy o stabilizaci nebo ovládání kamery byly marné. Po konzultaci se supportem jsem jej musel poslat do německého servisního střediska. Vše probíhá v pořádku a relativně rychle, nicméně cena je opravdu vysoká. V servisu zjistili, že je utržený kabílek s ovládáním a napájením gimbalu. Cena za kablík 2,5 Eura. Práce s analýzou a opravou 100 Euro, doprava a daně 37 Euro. Celková cena za opravu kabílku za 50 korun je tedy 140 Euro. Záruka se na to bohužel nevztahuje, k utržení kabelu došlo nejspíš někde v batohu při transportu.

Tak to je rozdíl 13 800,- u nás a v německu 140 Euro tj. cca 3 600,-

Koukal jsem na net že nový flat gymbal kabel stojí 11 dolarů. Na netu je spousta videí s postupem výměny. Je to sice piplačka, ale hrabu se v mobilech, tak nějaký vercajk mám, zbytek dokoupím a když neuspěju, seru na záruku, která je evidentně stejně k hovnu, a opravím si sám. Podle počtu videí a komentářů mi připadá že je to celkem častá závada.
S dronem na dovolenou se tím pádem můžu rozloučit :(

No jsem upřímně zklamaný :confused:. Myslím že zákazník který si koupí mašinu za 40 litrů si zaslouží slušné zacházení a ne aby vyřešení problému s kabelem za ať už za 50 korun nebo 11 dolarů u nás stálo 13 800,- Kč. To mi připadá nehorázné !! Takže pravděpodobně přijdou ke slovu zlaté české ručičky a zásilka z Aliexpresu.

No tak jsem vypustil trochu páru a trochu se mi ulevilo. Máte někdo nějakou zkušenost se servisem nebo s reklamací závady?

Dík za jakékoliv informace
 
Last edited:
Tak níže uvádím výsledek posouzení závady vadného gymbalu u zcela nového Mavica.
> Alza.cz
>
>
>
> Vážený zákazníku,
> dovolujeme si Vás oslovit v rámci Vaší reklamace ASRE17181768, kde po
> bližším prozkoumání ze strany autorizovaného servisního střediska bylo
> zjištěno, že případ nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních
> podmínek, ale je pouze možné řešit celou věc dále jako mimozáruční
> opravu. Mimozáruční opravu je nutné uhradit z Vaší strany, přičemž
> suma v tomto konkrétním případě je viz text pod čarou.
> V případě, že s cenovým návrhem na mimozáruční opravu souhlasíte,
> dovolíme si Vás požádat o zaslání Vašeho souhlasu nejpozději do 3
> pracovních dnů. Pokud byste v této lhůtě nereagoval, budeme to
> považovat jako nesouhlas s navrhovaným řešením a zařízení bude
> stáhnuto zpět z autorizovaného servisního střediska. V opačném
> případě, tedy odsouhlasení mimozáruční opravy je nutné brát v potaz,
> že se nejedná o záruční reklamaci a tudíž se na tento případ
> nevztahuje zákonem stanovených 30 dnů.
> Souhlas je závazný a nelze jej vzít zpět.
>
> _Na prvotní vyjádření se váže lhůta 3 pracovních dní. Pokud již
> konverzace probíhá, lhůta se krátí na 24 hodin na každou odpověď
> z Vaši strany. Jestli-že neobdržíme vyjádření v požadované lhůtě,
> dojde k automatickému zamítnutí._
> *V případě souhlasu uhradíte částku až při vyzvednutí přístroje.*
> *Vaše vyjádření a reakce zasílejte výhradně v odpovědi na tento email
> pro dořešení Vašeho případu v co nejkratší době.*
> Děkujeme.
> _________________________________________
> tato rma byla přehodnocena ze záruční na pozáruční z důvodu
> mechanického poškození - Mechanické poškození - poníčený flex kabel
> gimbalu.*Doporučuji odeslat do zahraničního servisu - případná cena
> opravy bude pravděpodobně nižší.*
> Můžete kontaktovat zákazníka, zda se má reklamace zaslat do zahraniční
> servisu?
> Je možné opravit v ČR za cca 13.800 Kč vč. DPH nebo opravit v
> zahraničním servisu, tam by byla oprava pravděpodobně levnější.
>
> *Zuzana Ulmanová - Alza.cz*
> Administrativní podpora
>

Mavic byl pouze vybalený, spárovaný s telefonem a zkalibrovaný. Chybu gymbalu hlásila aplikace v telefonu ihned po spárování a provedené diagnostice. Popisoval jsem to v předešlém příspěvku . Zajímavé je že reklamaci přehodnotili ze záruční opravy na opravu pozáruční za 13 800,- Kč. Kvůli "mechanickému poškození flex kabelu gymbalu". Napsal jsem jim tam svoje stanovisko na jejich posouzení, ale nedávám si moc velké šance. Takže jsem za 40 tisíc koupil zmetek z výroby a ještě k tomu jedna z baterii hlásí od začátku že je zkratovaná. Taky dobrý. Pro servis jsem evidentně lhář. Nevíte někdo zda nejsou v černé skříňce kromě letových parametrů uchovány i informace z diagnostiky? Tam by to muselo být evidentní že reklamovaná závada se projevila ihned po zprovoznění. Jinak nemám čím argumenrovat a jsem v pr...... :mad::mad:
Ani mi nesdělili v kterém servisu to diagnostikovali. Podle rychlosti vyjádření asi někdo v Praze. Servis co vím dělá v Praze snad akorát Telink. Jsem ze Stodůlek stejně jako sídlo Telinku, tak se tam asi vydám na konzultaci.

Zaráží mě rovněž cena 13 800,- u nás a v zahraničí "pravděpodobně" levnější.
zkušenost Lukáše Budínského z jeho blogu s recenzí Mavica a zkušenosti s opravou:

DJI Mavic Pro v servisu


Co bych asi důkladně podruhé zvážil je pořízení DJI Care při koupi drona. Před 3 týdny mi z ničehonic přestal fungovat gimbal a stabilizace. Dron létal pořád dobře, kamera natáčela, ale veškeré pokusy o stabilizaci nebo ovládání kamery byly marné. Po konzultaci se supportem jsem jej musel poslat do německého servisního střediska. Vše probíhá v pořádku a relativně rychle, nicméně cena je opravdu vysoká. V servisu zjistili, že je utržený kabílek s ovládáním a napájením gimbalu. Cena za kablík 2,5 Eura. Práce s analýzou a opravou 100 Euro, doprava a daně 37 Euro. Celková cena za opravu kabílku za 50 korun je tedy 140 Euro. Záruka se na to bohužel nevztahuje, k utržení kabelu došlo nejspíš někde v batohu při transportu.

Tak to je rozdíl 13 800,- u nás a v německu 140 Euro tj. cca 3 600,-

Koukal jsem na net že nový flat gymbal kabel stojí 11 dolarů. Na netu je spousta videí s postupem výměny. Je to sice piplačka, ale hrabu se v mobilech, tak nějaký vercajk mám, zbytek dokoupím a když neuspěju, seru na záruku, která je evidentně stejně k hovnu, a opravím si sám. Podle počtu videí a komentářů mi připadá že je to celkem častá závada.
S dronem na dovolenou se tím pádem můžu rozloučit :(

No jsem upřímně zklamaný :confused:. Myslím že zákazník který si koupí mašinu za 40 litrů si zaslouží slušné zacházení a ne aby vyřešení problému s kabelem za ať už za 50 korun nebo 11 dolarů u nás stálo 13 800,- Kč. To mi připadá nehorázné !! Takže pravděpodobně přijdou ke slovu zlaté české ručičky a zásilka z Aliexpresu.

No tak jsem vypustil trochu páru a trochu se mi ulevilo. Máte někdo nějakou zkušenost se servisem nebo s reklamací závady?

Dík za jakékoliv informace
No ja si rozbil mavic na silvestra protoze jsem chtel video s ohnostrojem a chyt jsem tlakovou vlnu mavic sednul na kryt bazenu souseda sjel dolu a znicena kamera gimbal tri vrtule a myslim jedno rameno. Oprava do telinku odtud do nemecka. Chyba pilota = zadna zaruka cena nakonec pod 9000 doba mesic... cekal jsem vyssi cenu a kratsi dobu. Ale uz si davam pozor:)
Jinak bych v tvem pripade asi dost reptal protoze pokud jsi nezpusobil mechanickou zavadu melo by to jit na zaruku.
 
No ja si rozbil mavic na silvestra protoze jsem chtel video s ohnostrojem a chyt jsem tlakovou vlnu mavic sednul na kryt bazenu souseda sjel dolu a znicena kamera gimbal tri vrtule a myslim jedno rameno. Oprava do telinku odtud do nemecka. Chyba pilota = zadna zaruka cena nakonec pod 9000 doba mesic... cekal jsem vyssi cenu a kratsi dobu. Ale uz si davam pozor:)
Jinak bych v tvem pripade asi dost reptal protoze pokud jsi nezpusobil mechanickou zavadu melo by to jit na zaruku.
No právě, ale čím argumentovat. Budu furt tvrdit že jsem žádné mechanické poškození nezpůsobil. včera jsem projížděl i záznamy letů v aplikaci. Ale jsou tam jen telemetrické údaje, žádná diagnostika. Pouze na natočeném videu je vidět že stabilizace je nefunkční. Nic víc. Zatím jen čekám jak zareagují na můj rozpor k jejich vyjádření. Uvidím.
 
Cus ve spolek. Toto je opravdu zvlastni pristup Alzy.
Asi se principielne boji uznat jakoukoliv zaruku nebot dobre vedi co se o Mavikovi pise na forech.
Kazdopadne v Mavikovi cerna skrinka samozrejme je a v ni jsou vsechny udaje o absolvovanych letech, telemetrii, vetsim nez pripustnem pretizeni (pad apod.)
Zadal bych veskere pisemnosti k pripadu od Alzy (kde to bylo na posouzeni, jmena tel. Cisla a originaly jejich vyjadreni (ktera budes nutne potrebovat pokud s tim pujdes pozdeji treba k soudu). Jakmile dostanes vse z Alza zpet zajel bych do Telinku a nechl si vystavit jejich posouzeni (stazeni cerne skrinky).
Klicove je jestli jsi mohl zavadu zpusobit sam nebo ne. (Pokud jsi v Alze prevzal krabici bez poskozeni a zjistils to az doma, obavam se ze mas smulu...)
Pouceni? Tezko rict, rozbalit a aktivovat jeste u nich na pulte?
Drzim palec at to nejak rozumne dopadne.
W.
 
Last edited:
Cus ve spolek. Toto je opravdu zvlastni pristup Alzy.
Asi se principielne boji uznat jakoukoliv zaruku nebot dobre vedi co se o Mavikovi pise na forech.
Kazdopadne v Mavikovi cerna skrinka samozrejme je a v ni jsou vsechny udaje o absolvovanych letech, telemetrii, vetsim nez pripustnem pretizeni (pad apod.)
Zadal bych veskere pisemnosti k pripadu od Alzy (kde to bylo na posouzeni, jmena tel. Cisla a originaly jejich vyjadreni (ktera budes nutne potrebovat pokud s tim pujdes pozdeji treba k soudu). Jakmile dostanes vse z Alza zpet zajel bych do Telinku a nechl si vystavit jejich posouzeni (stazeni cerne skrinky).
Klicove je jestli jsi mohl zavadu zpusobit sam nebo ne. (Pokud jsi v Alze prevzal krabici bez poskozeni a zjistils to az doma, obavam se ze mas smulu...)
Pouceni? Tezko rict, rozbalit a aktivovat jeste u nich na pulte?
Drzim palec at to nejak rozumne dopadne.
W.
Ahoj,
jak píšeš. Moje jediná šance je černá skříňka. Ze záznamů je jasné že byly provedeny pouze zkušební lety bez jakéhokoliv karambolu či problému který by mohl poškození způsobit. No ale je tam přesně co uvádíš ke konci. Převzal jsem nepoškozenou krabici a i obsah krabice byl vizuálně nepoškozen. To mám nafocené. Ale těžko zjistit takovouto závadu po vybalení bez vyzkoušení. Jinak Alza v tom je asi nevině. Je pouze prodejce a řídí se podmínkami DJI který dáva záruku, nikoliv Alza. Proto nutné posouzení v servisu. Jinak by mi provedli výměnu bez problému. Jsme poměrně velký zákazník jako firma, a v minulosti to tak vždy bylo. Mluvil jsem i s obchoďákem z Alzy co nás má na starosti a zkouší intervenovat. Chci zjistit v kterém servisu to posuzovali, pak s tím půjdu na konzultaci do Telinku ( mám je skoro za barákem ). Teda pokud to neposuzovali tam. Podklady samozdřejmě budu chtít a jen tak se nenechám odbýt. Nicméně k soudu s tím nepůjdu. Oprava mě vyjde na 270,- Kč, což je přijatelné oproti požadované částce 13 800,- Kč. Jen už teď mě štve ten ztracený čas. No uvidím v ponděli na schůzce v Alze.
 
Ahoj,
jak píšeš. Moje jediná šance je černá skříňka. Ze záznamů je jasné že byly provedeny pouze zkušební lety bez jakéhokoliv karambolu či problému který by mohl poškození způsobit. No ale je tam přesně co uvádíš ke konci. Převzal jsem nepoškozenou krabici a i obsah krabice byl vizuálně nepoškozen. To mám nafocené. Ale těžko zjistit takovouto závadu po vybalení bez vyzkoušení. Jinak Alza v tom je asi nevině. Je pouze prodejce a řídí se podmínkami DJI který dáva záruku, nikoliv Alza. Proto nutné posouzení v servisu. Jinak by mi provedli výměnu bez problému. Jsme poměrně velký zákazník jako firma, a v minulosti to tak vždy bylo. Mluvil jsem i s obchoďákem z Alzy co nás má na starosti a zkouší intervenovat. Chci zjistit v kterém servisu to posuzovali, pak s tím půjdu na konzultaci do Telinku ( mám je skoro za barákem ). Teda pokud to neposuzovali tam. Podklady samozdřejmě budu chtít a jen tak se nenechám odbýt. Nicméně k soudu s tím nepůjdu. Oprava mě vyjde na 270,- Kč, což je přijatelné oproti požadované částce 13 800,- Kč. Jen už teď mě štve ten ztracený čas. No uvidím v ponděli na schůzce v Alze.

Obavam se ze z cerne skrinky neziskas dukaz ze jsi to sam neposkodil. (Prukazni bremeno je u tebe). Jsou tam jen letove zaznamy, nikoliv co se s Mavikem delo behem prepravy).
Pokud to jsou cca 300 jak pises na opravu, neztracel bych cas dalsimi konzultacemi. Rychle opravit a litat...
Drzim palec. Cus.
 
Obavam se ze z cerne skrinky neziskas dukaz ze jsi to sam neposkodil. (Prukazni bremeno je u tebe). Jsou tam jen letove zaznamy, nikoliv co se s Mavikem delo behem prepravy).
Pokud to jsou cca 300 jak pises na opravu, neztracel bych cas dalsimi konzultacemi. Rychle opravit a litat...
Drzim palec. Cus.
To jo. Souhlasim. Opravit a lítat. Spíš mě vadí ta podstata. Koupíl jsem zmetek ( což se samozdřejmě může stát ), a nemám jak dokázat že jsem opravdu koupil zmetek. Jsem automaticky postavenej do pozice lháře bez nároku na záruční opravu. Pokud bych zavadu hlásil po týdnu, tak tomu rozumím. Ale v pátek odpoledne vyzvednuto a v pondělí dopoledne odevzdáno. No to hold nikoho nezajímá. Další věc je že reklamovaná je i baterie z balení, která při pokusu o nabití hlásí zkrat. To už si sám neopravím.
Uvidím zítra jestli budou dál tvrdit že jsem si kabel poškodil sám a že jsem lhář, nebo jestli uznají že se opravdu mohlo stát, že kabel byl poškozený už při koupi.
 
To jo. Souhlasim. Opravit a lítat. Spíš mě vadí ta podstata. Koupíl jsem zmetek ( což se samozdřejmě může stát ), a nemám jak dokázat že jsem opravdu koupil zmetek. Jsem automaticky postavenej do pozice lháře bez nároku na záruční opravu. Pokud bych zavadu hlásil po týdnu, tak tomu rozumím. Ale v pátek odpoledne vyzvednuto a v pondělí dopoledne odevzdáno. No to hold nikoho nezajímá. Další věc je že reklamovaná je i baterie z balení, která při pokusu o nabití hlásí zkrat. To už si sám neopravím.
Uvidím zítra jestli budou dál tvrdit že jsem si kabel poškodil sám a že jsem lhář, nebo jestli uznají že se opravdu mohlo stát, že kabel byl poškozený už při koupi.

Čus, tak ta baterie by věřím měla jít do reklamace úplně automaticky / normálně na výměnu...
U toho poškozeného gimbalu je to bohužel postavené na prokázání zapříčinění (kdo je odpovědný) vzniku té závady a tam to bude špatné. Musel bys prokázat, že jsi zboží převzal už poškozené a to je v drtivé většině případů nemožné - jediná obrana zde je, to nepřebírat, což se v praxi prostě nedá.

Já jsem takhle např. na poště P8 převzal rozbitou troubu - zmasakrovanou evidentně přepravou z pošty. Následovalo 3/4 roku dohadování. Bez šance. Z jejich strany jen samé lži a zdržování, nakonec "uzavření bez zjištění příčiny".

Ale vraťme se zpět ke gimbalu. Napadlo mě, když ten kablík budeš objednávat, nevezmeš jich víc? Soudím, že to bude poruchová část gimbalu, sám bych jeden taky hned vzal, a taky ty silentbloky (4 gumičky co na nich gimbal visí - kdyby byly), věřím, že by si to vzali i další kluci tady, když nic jiného, aspoň rozložíme náklady...

Co vy na to? :)
 
  • Like
Reactions: Xman and Viper68

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
131,241
Messages
1,561,179
Members
160,190
Latest member
NotSure