DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Erreur 40021, logiciel dji test fail DUT Stable

clem2cv

New Member
Reactions
1
Bonjour, après avoir cracher mon mini trois pro, j’ai dû changer les moteurs de la nacelle ainsi que la caméra.
Malheureusement l’erreur 40021 et l’erreur 10016 apparaisse, j’ai donc acheté le logiciel DJ test pour remédier à cela.
Quand je lance la procédure, il m’est indiqué un Fail au niveau du DUT stable.
Quelqu’un sait pourquoi ?

• Like
Reactions: Rishu
Bonjour, après avoir cracher mon mini trois pro, j’ai dû changer les moteurs de la nacelle ainsi que la caméra.
Malheureusement l’erreur 40021 et l’erreur 10016 apparaisse, j’ai donc acheté le logiciel DJ test pour remédier à cela.
Quelqu’un sait pourquoi ?
Hi,
Most of the users of this forum speak in English so you’d more likely get an answer if you posed your question in that language. Hopefully the translation is saying what you want it to and you’ll get an answer soon.

Hello, after spitting out my mini three pro, I had to change the nacelle motors as well as the camera.

Unfortunately error 40021 and error 10016 appear, so I bought the DJ test software to remedy this.

When I start the procedure, I am told a Fail at the level of the stable DUT.

Does anyone know why?

Quelqu’un sait pourquoi
I can help in online calibration and error removal. Please dm

DJI Drone Deals

New Threads

Members online

Forum statistics

Threads
138,367
Members
166,809
Latest member
ondrej_psenicka