DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Irytujący alert o błędzie czujnika

trophy250

Reactions
Dzień dobry. Mam usterkę w mini 4 pro. Dron kupiony tydzień temu. Wszystko było dobrze, gdy ostatni lot zaczął wyskakiwać mi komunikat „Błąd czujnika wid. do przodu” on się wyświetla raz na jakiś czas, (polecę z 400m i na urządzeniu rozpoczynającym wyskakiwać- taki przykład) ogólne omijanie problemu bez wykrywania obiektu i osoby też bez problemu. W czasie jak dziesięć alertów wyskakuje, przy ikonach czujników wizyjnych „prawy górny róg na wyświetlaczu kontrolera” jest to, że czujniki są ok” Na stronie sportowej też się wyświetla ten komunikat i jak wyłącza czujniki w opcjach, to też się dziesięć komunikatów wyświetla. drona przez DJI Assistance oraz najnowsze oprogramowanie, kalibracja IMU oraz kompas też robione. Nie wiem, co mogę z tym komunikatem, mogę bezpiecznie latać z tym komunikatem, jeśli dron startuje, ląduje i lata dobrze? Proszę o pomoc. był w tamtym roku ten sam problem z Mini 3 pro ale nie doczytałem się odpowiedzi. Może ktoś miał z Was koledzy ten sam problem?

Attachments

• czujnik zdj.jpg
    czujnik zdj.jpg
    171.4 KB · Views: 12
In English:
"Good morning. I have a glitch in my mini 4 pro. Drone bought a week ago. Everything was fine when on the last flight I started getting the message "Vis sensor error. "forward" it is displayed from time to time, (I fly from 400m and the device starts jumping out - this is an example) general avoidance of the problem without detecting an object or a person also without a problem. When ten alerts pop up, the vision sensor icons "upper right corner on the controller display" says "sensors are OK" This message is also displayed on the sports page and when you turn off the sensors in the options, ten messages are also displayed. drone by DJI Assistance and the latest software, IMU calibration and compass also done. I don't know what I can do with this message, can I fly safely with this message if the drone takes off, lands and flies fine? Please help. There was the same problem with Mini 3 pro last year but I didn't find an answer. Maybe some of you guys had the same problem?"

Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
Members
Latest member
2BUAV