DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Mavic Mini footage in my january trip to Peru

Patrick Bergeron

Well-Known Member
Joined
Apr 27, 2020
Messages
114
Reactions
333
Age
52
Location
Montreal
Some of my Mavic Mini footage of my trip to Peru.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Some of my Mavic Mini footage of my trip to Peru.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Good images, do You have a channel on Youtube ???
 
Nice. What are the drone laws/restrictions in Peru? Do you know if they are restricted at some of the main tourist sites like the salt domes, Macho Picchu, etc.?
I know some site have restriction but it's hard to have the information. When i make my trikking to the canyon del Colca, it was not allows to use it but the guide told me I could use it for a short fly. You need to ask if you can use your drone but the laws are not as severe as in europe or usa.
 
I know some site have restriction but it's hard to have the information. When i make my trikking to the canyon del Colca, it was not allows to use it but the guide told me I could use it for a short fly. You need to ask if you can use your drone but the laws are not as severe as in europe or usa.
Super videos. Essai d'ajuster les parametres du gimbal pour faire tes images plus en douceures... mais J'ai remarqué que tu a fait tes montages en accélérer !? Très beaux paysages Thumbswayup
 
Super videos. Essai d'ajuster les parametres du gimbal pour faire tes images plus en douceures... mais J'ai remarqué que tu a fait tes montages en accélérer !? Très beaux paysages Thumbswayup
Merci, cela a été filmé au début janvier, a peine 15 jours après avoir reçu le petit drone. Maintenant j'utilise pratiquement toujours le mode cinématique por filmé et effectivement en utilisant l'accélérer dans mes montages, cela amplifie les changements de direction.
 
Merci, cela a été filmé au début janvier, a peine 15 jours après avoir reçu le petit drone. Maintenant j'utilise pratiquement toujours le mode cinématique por filmé et effectivement en utilisant l'accélérer dans mes montages, cela amplifie les changements de direction.
Oui effectivement .J'amerais pouvoir voyager et filmer avec mes drones mais manque d'argent. Salut Pat, on se verra peut être quelque part a Montréal ! :)
 
Ces vidéos gagneraient à être raccourcies : il suffit pour cela de supprimer les rotations rapides qui n'ajoutent rien et ne sont pas agréables à regarder ainsi que les mouvements intempestifs de la caméra. La colorimétrie est bonne et les paysages sont superbes ! Ce Mini est vraiment le drone qu'il faut avoir en voyage ! Merci pour le partage.
 
Nice collection! Can be better with some editing! ;)
 
Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
133,885
Messages
1,588,686
Members
162,573
Latest member
trekfrk