DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

2 Pro Visit to the Outaouais region

Vue D’Oiseau

Well-Known Member
Joined
Mar 9, 2019
Messages
334
Reactions
307
Age
72
Location
Québec, Canada
Last fall I decided to change location for filming and go to my birthplace the Outaouais region located in the province of Québec.The Outaouais river separate the City of Gatineau and Ottawa both in different provinces. I wasn't planning on posting this video at first due to its length (5.min) but some of you may find it interesting. I filmed at different locations and some clips are long to show the area. I finished at the beautiful Gatineau parkway which is a tourist attraction during the fall. Hope you like it. André
 
L’automne dernier, j’ai décidé de changer de lieu de tournage et de me rendre dans ma région natale de l’Outaouais située dans la province de Québec.La rivière Outaouais sépare la ville de Gatineau et Ottawa dans différentes provinces. Je n’avais pas l’intention de poster cette vidéo au début en raison de sa longueur (5.min) mais certains d’entre vous peuvent la trouver intéressante. J’ai filmé à différents endroits et certains clips sont longs pour montrer la région. J’ai terminé à la belle promenade de la Gatineau qui est une attraction touristique à l’automne. J’espère que vous l’aimez. André
rebonjour Et
L’automne dernier, j’ai décidé de changer de lieu de tournage et de me rendre dans ma région natale de l’Outaouais située dans la province de Québec.La rivière Outaouais sépare la ville de Gatineau et Ottawa dans différentes provinces. Je n’avais pas l’intention de poster cette vidéo au début en raison de sa longueur (5.min) mais certains d’entre vous peuvent la trouver intéressante. J’ai filmé à différents endroits et certains clips sont longs pour montrer la région. J’ai terminé à la belle promenade de la Gatineau qui est une attraction touristique à l’automne. J’espère que vous l’aimez. André
salut et super vidéo j’ai un mavic air 2 et j’habite au saguenay lac kenogami J’aimerais discuter avec vous de temps en temps
 
Hey André, we're practically neighbours!

I see from your other excellent videos that you're on Lac McArthur. We're downstream from you, Lac Grand, Lac Dame, then Lac Brassard (that's us), which then flows into Lac McGregor and down to the Ottawa River.

 
Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

Forum statistics

Threads
130,932
Messages
1,557,999
Members
159,935
Latest member
MacPilot55