Hopefully someone will upload to APKMirror
Use at own risk:

DJI Fly 1.2.1 APK Download by DJI TECHNOLOGY CO., LTD - APKMirror
DJI Fly 1.2.1 APK Download by DJI TECHNOLOGY CO., LTD - APKMirror Free and safe Android APK downloads

Hopefully someone will upload to APKMirror
Use at own risk:
You searched for dji fly - APKMirror
You searched for dji fly - APKMirror Free and safe Android APK downloadswww.apkmirror.com
DJI Fly 1.1.9 is the better oneGo to APK and look up DJI fly 1.10 you can download it from there
I've seen zero reports of issues with 1.1.10 (although there were three releases with that version number).DJI Fly 1.1.9 is the better one
In Airdata (for those of us that use Airdata):I've seen zero reports of issues with 1.1.10 (although there were three releases with that version number).
1.1.9 ou 1.1.10 ??La mise à jour vers la v1.2.1 de l'application DJI Fly n'a pas fonctionné pour moi ... en fait, cela a empiré les choses. Bien que l'image sur le téléphone ne se fige pas autant, il y a toujours un délai entre l'inclinaison du cardan et la rotation de l'avion et l'image sur le téléphone. MAIS le pire, c'est que l'image est maintenant très pixélisée en mode caméra et vidéo. En basculant entre les deux modes, l'image est nette, mais après quelques secondes, l'image commence à se pixelliser. Idem lors du basculement entre les modes automatique et manuel en mode appareil photo. (Ceci est avec le firmware aircfraft à 01.00.04600; firmware RC à 02.00.1101; android à v9). J'ai désinstallé et réinstallé la v1.2.1 deux fois ... mais toujours de la merde. Je pense que je vais désinstaller la v1.2.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.