DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Leochino

New Member
Joined
Apr 18, 2017
Messages
2
Reactions
1
Age
53
Hola usuarios Mavic de Argentina. Soy de Palermo, Caba, y junto con otros usuarios del foro estamos organizando una juntada. Hice un grupo de WhatsApp, el que quiera me escribe a [email protected] y lo sumo. La idea es aprender entre todos nuevos trucos ycompartir experiencia.
Saludos
Leo

Hello argentinian Mavic users. I'm from Palermo Caba, and together with other members of the forum, we are organizing a meeting. I made a group in WhatsApp, if anyone would like to join it, you can e-mail me at [email protected] y I will add you. The idea is to learn together and share tricks and experience.
Leo
 
Hola usuarios Mavic de Argentina. Soy de Palermo, Caba, y junto con otros usuarios del foro estamos organizando una juntada. Hice un grupo de WhatsApp, el que quiera me escribe a [email protected] y lo sumo. La idea es aprender entre todos nuevos trucos ycompartir experiencia.
Saludos
Leo

Hello argentinian Mavic users. I'm from Palermo Caba, and together with other members of the forum, we are organizing a meeting. I made a group in WhatsApp, if anyone would like to join it, you can e-mail me at [email protected] y I will add you. The idea is to learn together and share tricks and experience.
Leo
how are the drone laws in argentina? i am traveling there next week and wondering if i will have any issue carryingmy drone into the country
 
¡Hola bienvenidos! Estoy comenzando mi viaje con drones también. He estado volando aviones de control remoto de gran escala por muchos años pero el Mavic es mi primer drone. Soy de California, E.U. Estoy emocionado de escuchar y compartir experiencias. ¡Buena suerte!
 
  • Like
Reactions: Mikewilltakeyouto
Hola!
Soy de Belgrano, Caba, y con no más de 10 vuelos...
Se han reunido ya?
Cuándo la próxima?
Un cordial saludo,
Ale


Hola usuarios Mavic de Argentina. Soy de Palermo, Caba, y junto con otros usuarios del foro estamos organizando una juntada. Hice un grupo de WhatsApp, el que quiera me escribe a [email protected] y lo sumo. La idea es aprender entre todos nuevos trucos ycompartir experiencia.
Saludos
Leo

Hello argentinian Mavic users. I'm from Palermo Caba, and together with other members of the forum, we are organizing a meeting. I made a group in WhatsApp, if anyone would like to join it, you can e-mail me at [email protected] y I will add you. The idea is to learn together and share tricks and experience.
Leo
 
  • Like
Reactions: SweeT

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
131,000
Messages
1,558,755
Members
159,985
Latest member
kclarke2929