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atti mode

¿ Por qué se llama modo actitud? No veo la correlaciónLa aeronave cambia automáticamente al modo Actitud (ATTI) cuando los sistemas de visión no están disponibles o están desactivados y cuando la señal GNSS es débil o la brújula experimenta interferencias. En el modo ATTI, la aeronave puede verse afectada más fácilmente por su entorno. Los factores ambientales, como el viento, pueden provocar desplazamientos horizontales, lo que puede presentar peligros, especialmente cuando se vuela en espacios confinados. La aeronave no podrá flotar ni frenar automáticamente, por lo que el piloto debe aterrizar la aeronave lo antes posible para evitar accidentes. Estimación
Why is it called attitude mode? I don't see the correlation The aircraft automatically switches to Attitude (ATTI) mode when the vision systems are unavailable or disabled and when the GNSS signal is weak or the compass is experiencing interference. In ATTI mode, the aircraft can be more easily affected by its surroundings. Environmental factors, such as wind, can cause horizontal drift, which can present hazards, especially when flying in confined spaces. The aircraft will not be able to hover or brake automatically, so the pilot must land the aircraft as soon as possible to avoid accidents. Estimate.
 
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La aeronave cambia automáticamente al modo Actitud (ATTI) cuando los sistemas de visión no están disponibles o están desactivados y cuando la señal GNSS es débil o la brújula experimenta interferencias. En el modo ATTI, la aeronave puede verse afectada más fácilmente por su entorno. Los factores ambientales, como el viento, pueden provocar desplazamientos horizontales, lo que puede presentar peligros, especialmente cuando se vuela en espacios confinados. La aeronave no podrá flotar ni frenar automáticamente, por lo que el piloto debe aterrizar la aeronave lo antes posible para evitar accidentes.

The aircraft automatically switches to Attitude (ATTI) mode when vision systems are unavailable or disabled and when the GNSS signal is weak or the compass is experiencing interference. In ATTI mode, the aircraft can be more easily affected by its surroundings. Environmental factors, such as wind, can cause horizontal drift, which can present hazards, especially when flying in confined spaces. The aircraft will not be able to hover or brake automatically, so the pilot must land the aircraft as soon as possible to avoid accidents.
 
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La aeronave cambia automáticamente al modo Actitud (ATTI) cuando los sistemas de visión no están disponibles o están desactivados y cuando la señal GNSS es débil o la brújula experimenta interferencias. En el modo ATTI, la aeronave puede verse afectada más fácilmente por su entorno. Los factores ambientales, como el viento, pueden provocar desplazamientos horizontales, lo que puede presentar peligros, especialmente cuando se vuela en espacios confinados. La aeronave no podrá flotar ni frenar automáticamente, por lo que el piloto debe aterrizar la aeronave lo antes posible para evitar accidentes.
only understand English
 
But , what is attitude ?
Google says" Attitude is the angular difference measured between an airplane's axis and the line of the Earth's horizon. Pitch attitude is the angle formed by the longitudinal axis, and bank attitude is the angle formed by the lateral axis."

Dale
 
Hi, if youve flown fpv quads, you would have a good idea of attitude mode. It simply means that the quad or drone just reacts to your stick movements, and has no stable hover of altitude hold .. it just behaves like a quad without gps or sensors ...
 
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curious ? why is it called attitude mode. don't see the correlation
I'm sure it means operate manually with out GPS, in Atti all has to be done manually
 
La aeronave cambia automáticamente al modo Actitud (ATTI) cuando los sistemas de visión no están disponibles o están desactivados y cuando la señal GNSS es débil o la brújula experimenta interferencias. En el modo ATTI, la aeronave puede verse afectada más fácilmente por su entorno. Los factores ambientales, como el viento, pueden provocar desplazamientos horizontales, lo que puede presentar peligros, especialmente cuando se vuela en espacios confinados. La aeronave no podrá flotar ni frenar automáticamente, por lo que el piloto debe aterrizar la aeronave lo antes posible para evitar accidentes.

The aircraft automatically switches to Attitude (ATTI) mode when vision systems are unavailable or disabled and when the GNSS signal is weak or the compass is experiencing interference. In ATTI mode, the aircraft can be more easily affected by its surroundings. Environmental factors, such as wind, can cause horizontal drift, which can present hazards, especially when flying in confined spaces. The aircraft will not be able to hover or brake automatically, so the pilot must land the aircraft as soon as possible to avoid accidents.
Thank you for the explanation !!
 
Google says" Attitude is the angular difference measured between an airplane's axis and the line of the Earth's horizon. Pitch attitude is the angle formed by the longitudinal axis, and bank attitude is the angle formed by the lateral axis."

Dale
Thanks Dale !!
 
Hi, if youve flown fpv quads, you would have a good idea of attitude mode. It simply means that the quad or drone just reacts to your stick movements, and has no stable hover of altitude hold .. it just behaves like a quad without gps or sensors ...
Thank you Sir !
 
It simply means that the quad or drone just reacts to your stick movements, and has no stable hover of altitude hold
Your drone holds altitude in atti mode, but has no horizontal position holding
 
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