DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Czech Republic - Mavic pilots

Tak je "umyto" :mad::mad::mad::mad:
Dobrý deň,

vyjadrenie servisného strediska k Vášmu dotazu zaslalo nasledovnú odpoveď:
Flex kabel je společně s aretační pojistkou závěsu ohořelý, je tedy zřejmé, že zákazník neodjistil tuto pojistku před použitím dronu - proto dron při spuštění dronu hlásil chybu gimbalu.

Vyjadrenie servisného stredisku v tomto prípade je platné a nemenné, nie je možné ho meniť. Na základe Vášho nesúhlasu s cenovou ponukou, mimozáručnú opravu servisu zamietam. Ihneď ako bude zariadenie pripravené k vyzdvihnutiu, budeme Vás informovať.

S pozdravom

Lívia Zelníková - Alza.cz
Administratívna podpora reklamačného oddelenia"

tak to jsem opravdu nečekal. Servis mi bude tvrdit něco co není pravda. No nemám to jak to dokázat. Největší pecka je že jsem před odesláním Mavica čistil včetně ochrany gymbalu i aretační pojistku a nikde nic ohořelého NEBYLO !!! Tak to jsem zvědavý v jakém stavu mi drona vrátí. Ty plasty jsem si bohužel nenafotil, takže nemám jak dokázat že nic ohořelého nebylo. Doufám že není odpálený celý gymbal. To bych se asi pos..... Willik měl pravdu. Srát na reklamaci a opravit si sám. Kablík už mohl být na cestě a možná bych stihnul i dovolenou. O baterii ani slovo. No jdu objednat kablík abych si mohl Mavica opravit sám. Alespoň ušetřím 13 500,- . Ale jsem nasranej že ze mě dělají lháře. Myslím že jsem technicky zdatnej a jak jsem psal už výše. Než jsem zakoupil, pečlivě jsem studoval fóra a dokonce jsem si přečetl i manuál :D Takže vím, že jsem pojistku vyndal a ležela celou dobu na stole.
Tak asi pro budoucí majitele poučení: vybalovat za asistence kamery. Kamerou točit i celou předletovou sekvenci aby bylo vidět jaké úkony byly provedeny. Ale ani tak nebudete mít jistotu že Vám servis bude věřit. Takže vlastně se jen modlit abyste neměli "kliku" jako já na originál zabalený zmetek.
 
Čus, tak ta baterie by věřím měla jít do reklamace úplně automaticky / normálně na výměnu...
U toho poškozeného gimbalu je to bohužel postavené na prokázání zapříčinění (kdo je odpovědný) vzniku té závady a tam to bude špatné. Musel bys prokázat, že jsi zboží převzal už poškozené a to je v drtivé většině případů nemožné - jediná obrana zde je, to nepřebírat, což se v praxi prostě nedá.

Já jsem takhle např. na poště P8 převzal rozbitou troubu - zmasakrovanou evidentně přepravou z pošty. Následovalo 3/4 roku dohadování. Bez šance. Z jejich strany jen samé lži a zdržování, nakonec "uzavření bez zjištění příčiny".

Ale vraťme se zpět ke gimbalu. Napadlo mě, když ten kablík budeš objednávat, nevezmeš jich víc? Soudím, že to bude poruchová část gimbalu, sám bych jeden taky hned vzal, a taky ty silentbloky (4 gumičky co na nich gimbal visí - kdyby byly), věřím, že by si to vzali i další kluci tady, když nic jiného, aspoň rozložíme náklady...

Co vy na to? :)

Jo klidně. Můžu toho vzít víc, ale vzhledem k tomu že doprava je zdarma, nejsou s tím žádné další náklady. Večer ( když to stihnu ) vytahám linky na náhradní díly i příslušenství a dám to do pošty. Ono se to neztratí ;)
Ještě dotaz bydlíš na P8? Dělám v Karlíme u kostela :)
 
Mám dotaz

jak výše uvádím ve své "story" s reklamací vyjádření servisu :"Flex kabel je společně s aretační pojistkou závěsu ohořelý, je tedy zřejmé, že zákazník neodjistil tuto pojistku před použitím dronu - proto dron při spuštění dronu hlásil chybu gimbalu."

Stalo se někomu že aretační pojistku gymbalu zapoměl vyndat, dron nastartoval a následkom toho mu shořel ovládací kabel, nebo se jinak poškodil? Nebo naopak zapoměl pojistku vyndat a nic se nestalo.
Dík za info. Mě to prostě hlava nebere a myslím že ze mě dělají idiota.
 
Udelal jsem to za 100+ letu 1x, Mavic zahlasil error (Gimbal overload), vyndal jsem pojistku, zadny dalsi nasledky.
 
Jo klidně. Můžu toho vzít víc, ale vzhledem k tomu že doprava je zdarma, nejsou s tím žádné další náklady. Večer ( když to stihnu ) vytahám linky na náhradní díly i příslušenství a dám to do pošty. Ono se to neztratí ;)
Ještě dotaz bydlíš na P8? Dělám v Karlíme u kostela :)

JJ P8 - Kobylisy, dělám na Brumlovce P4.
 
... Stalo se někomu že aretační pojistku gymbalu zapoměl vyndat, dron nastartoval a následkom toho mu shořel ovládací kabel, nebo se jinak poškodil? Nebo naopak zapoměl pojistku vyndat a nic se nestalo.
Dík za info. Mě to prostě hlava nebere a myslím že ze mě dělají idiota.

Je to divné, ale četl jsem na fórech, že se to děje u některých strojů (zaregistroval jsem to ve vláknech reagujících na upgrade FW po verzi 0.550). Nevím jestli to dělaly jen některé šarže Mavika nebo to byl problém FW (zkoušet to nechci). U mě zatím dobrý, zapomněl jsem několikrát (hlavně tedy ze začátku) ten aretační krumpl vyndat, ale nikdy se nic naštěstí nestalo (jen "Gimbal overload" hláška, po vyndání plastu a restartu, vše zas OK).

Vyrobil jsem si později preventítko (červenou stužku, přivázanou na zadní očko toho plastového aretidla), tak teď už nezapomínám :)

Pár obrázků:
IMG-20170329-WA0009.jpg IMG-20170402-WA0004.jpg IMG-20170402-WA0006.jpg
 
  • Like
Reactions: Viper68
Je to divné, ale četl jsem na fórech, že se to děje u některých strojů (zaregistroval jsem to ve vláknech reagujících na upgrade FW po verzi 0.550). Nevím jestli to dělaly jen některé šarže Mavika nebo to byl problém FW (zkoušet to nechci). U mě zatím dobrý, zapomněl jsem několikrát (hlavně tedy ze začátku) ten aretační krumpl vyndat, ale nikdy se nic naštěstí nestalo (jen "Gimbal overload" hláška, po vyndání plastu a restartu, vše zas OK).

Vyrobil jsem si později preventítko (červenou stužku, přivázanou na zadní očko toho plastového aretidla), tak teď už nezapomínám :)

Pár obrázků:
View attachment 17515 View attachment 17516 View attachment 17517
Tak to si taky udělám, preventivně :)Thumbswayup
 
Mám dotaz

jak výše uvádím ve své "story" s reklamací vyjádření servisu :"Flex kabel je společně s aretační pojistkou závěsu ohořelý, je tedy zřejmé, že zákazník neodjistil tuto pojistku před použitím dronu - proto dron při spuštění dronu hlásil chybu gimbalu."

Stalo se někomu že aretační pojistku gymbalu zapoměl vyndat, dron nastartoval a následkom toho mu shořel ovládací kabel, nebo se jinak poškodil? Nebo naopak zapoměl pojistku vyndat a nic se nestalo.
Dík za info. Mě to prostě hlava nebere a myslím že ze mě dělají idiota.

Jo taky jsem to zoral, ale po minute jsem pojistku vyndal a litam doted vse ok. Mozna je fakt ze uz dji nestihaji vyrabet a masti kontroly na vystupu. Obavam se ze to jsou vsechno jen kecy jak se oprave vyhnout. Horsi je jak psal Vilda ze dukazni bremeno je na tobe :(
 
Ondra ma krasnou cervenou stuzku na pojistce - jak spendlik od letadla tezko prehlednout asi si ji tam dam taky s ohledem na vek :)
 
  • Like
Reactions: Viper68
Jo taky jsem to zoral, ale po minute jsem pojistku vyndal a litam doted vse ok. Mozna je fakt ze uz dji nestihaji vyrabet a masti kontroly na vystupu. Obavam se ze to jsou vsechno jen kecy jak se oprave vyhnout. Horsi je jak psal Vilda ze dukazni bremeno je na tobe :(
Jo jasně, ja vím a to je to nejhorší. Většinou si každy miláčka odnese domu a tak "obřadně" vybalí, zprovozní a pak se kochá :):) Nikoho nenapadne v té euforii že by taky něco mohlo být špatně, a pak je průser na světě. Budu psát nový příspěvek, protože mě dneska cestou domu na kole docvaklo kde může být problém v celém "příběhu", tedy pokud si bude servis stát za tím, že vše bylo způsobeno
"zapomenutou" pojistkou gymbalu. Tak jestli Tě moje příspěvky neomrzely, koukni na to ;)
 
Tak už asi naposled budu otravovat zdejší forum svými výlevy ohledně mojí "story" s reklamací.
Stále mě to vrtalo hlavou proč jsem za lháře, když vím že jsem nic nezanedbal a servisem uváděná příčina nefunkčnosti gymbalu ( přepálený kabel díky nevyndané aretační pojistce gymbalu ) u mě fakt nepřipadá v úvahu. Nemůžu dokázat, ale po vybelení Mavica ležela zmiňovaná pojistka na stole s krabicí a ostatním příslušenstvím. Tím že u této "slavnostní chvilky" ( táta si koupil novou hračku :D), byla celá rodina je svědků dost, ale důkaz žádný. No stále jsem si přehrával celý průběh testovaní a co se dělo při tom , zda fakt nejsem lama a někde jsem něco neposral. Neposral! Tak nějak jsem zapoměl na poměrně zásadní věc, jako je předání dronu do reklamace. Protože mám rád pořádek, tak jsem před předáním celého drona vyčisti ( ono toho moc teda na čištění nebylo po cca 1 hodině létání ), ale vyčistil. A to včetně plastových dílů na gymbalu. Takže žádné stopy po opálení plastové pojistky a kebelu gymbalu jsem neviděl. Nemám bohužel nafoceno, ale bylo to tak. A teď asi to zásadní. Při předávání drona na reklamaci ode mne technik přebíral poměrně pečlivě celé balení. To znamená každý kus příslušenství ( kupoval jsem bulk s 3 bateriemi a td..) a samozdřejmě i včetně zkoušky vlastního dronu. Technik dron "nahodil" a kontroloval fukkčnost. A to vše se zaaretovaným gymbalem po dobu několika minut. Takže pokud závadu zapřičinila pojistka gymbalu, jak uvádí servis, pak jedině v tomto okamžiku! Jenže já vím že gymbal byl nefunkční už před předáním. I s reakcí na můj dotaz je jasné že už se pár lidem stalo a nikdy to nevedlo k odpálení kabelu. Maximálně hláška v aplikaci a pak OK.
Takže jsem jim to napsal, že pokud trvaji na zamítnutí reklamace z důvodu nevyjmuté aretace, tak ať si pustí záznam z kamery umístěné na reklamačním oddělení při předávání mojeho Mavica do reklamačního řízení. Tak je zcela jasné že aretace nebyla vyndaná a dro byl zprovozněm.
No sám jsem zvědavý na reakci a vyjádření :)
 
Ja jsem poridil kombinovou "kouli" s pojistkou na gimbal - uplne 100% nadsenej z toho nejsem protoze mi prijde ze ty vidle ktery fixujou gimbal jsou pod trochu spatnym uhlem a neni to uplne tak jednoduchy to nasadit ale resi to problem zapomenuty pojistky..

Amazon.com: Teenitor Lens Filter Gimbal Cover Camera Protector Drone Accessory For DJI Mavic Pro Transparent Gray: Toys & Games
Dík za typ :) Koukal jsem že už je spousta příslušenství ktreré řeší tenhle problém :D:D
 
Tak už asi naposled budu otravovat zdejší forum svými výlevy ohledně mojí "story" s reklamací.
Stále mě to vrtalo hlavou proč jsem za lháře, když vím že jsem nic nezanedbal a servisem uváděná příčina nefunkčnosti gymbalu ( přepálený kabel díky nevyndané aretační pojistce gymbalu ) u mě fakt nepřipadá v úvahu. Nemůžu dokázat, ale po vybelení Mavica ležela zmiňovaná pojistka na stole s krabicí a ostatním příslušenstvím. Tím že u této "slavnostní chvilky" ( táta si koupil novou hračku :D), byla celá rodina je svědků dost, ale důkaz žádný. No stále jsem si přehrával celý průběh testovaní a co se dělo při tom , zda fakt nejsem lama a někde jsem něco neposral. Neposral! Tak nějak jsem zapoměl na poměrně zásadní věc, jako je předání dronu do reklamace. Protože mám rád pořádek, tak jsem před předáním celého drona vyčisti ( ono toho moc teda na čištění nebylo po cca 1 hodině létání ), ale vyčistil. A to včetně plastových dílů na gymbalu. Takže žádné stopy po opálení plastové pojistky a kebelu gymbalu jsem neviděl. Nemám bohužel nafoceno, ale bylo to tak. A teď asi to zásadní. Při předávání drona na reklamaci ode mne technik přebíral poměrně pečlivě celé balení. To znamená každý kus příslušenství ( kupoval jsem bulk s 3 bateriemi a td..) a samozdřejmě i včetně zkoušky vlastního dronu. Technik dron "nahodil" a kontroloval fukkčnost. A to vše se zaaretovaným gymbalem po dobu několika minut. Takže pokud závadu zapřičinila pojistka gymbalu, jak uvádí servis, pak jedině v tomto okamžiku! Jenže já vím že gymbal byl nefunkční už před předáním. I s reakcí na můj dotaz je jasné že už se pár lidem stalo a nikdy to nevedlo k odpálení kabelu. Maximálně hláška v aplikaci a pak OK.
Takže jsem jim to napsal, že pokud trvaji na zamítnutí reklamace z důvodu nevyjmuté aretace, tak ať si pustí záznam z kamery umístěné na reklamačním oddělení při předávání mojeho Mavica do reklamačního řízení. Tak je zcela jasné že aretace nebyla vyndaná a dro byl zprovozněm.
No sám jsem zvědavý na reakci a vyjádření :)

Mno - tak to ještě bude zajímavý. :) jsem napnutej jak kšandy, jenže tušim kulišáckou odpověď reklamačního odd., že záznamy z kamer uchovávají pouze 24 hod a tím pádem Ti nemohou poskytnout video, které požaduješ (nebo něco v podobném smyslu). I když Ti samozřejmě moc přeju úspěšné vyřízení, mám pocit že jsi stále v kruhu. Nevěřil bys, čím vším jsem musel projít při reklamačním řízení s tou poštou (lži a zdržování, manipulace výpovědí svědků, zatajování informací, vyhazov zaměstnance, který to mohl dosvědčit... prostě hnus) fakt nic podobného nikomu nepřeji zažít...

Vím, Alza není pošta, nicméně nakonec to nejspíš nebude o důkazech, ale o vůli konkrétního člověka - buď to někdo vezme osobně (někdo kdo Tě zná jako jejich zákazníka a ví že u nich kupuješ léta) a pak se o to postará... nebo budeš bouchat na různé dveře a psát stížnosti a eskalovat... ale nejspíš bez pozitivního výsledku.
 
Last edited:
Objevil jsem tohle vlakno a hlasim se mezi mistni piloty :)
Litam vse RC, postavil jsem na bazi NAZA kvadro a hexa, no a stejne me proste Mavic uchvatil svym konceptem, takze jsem hodne cerstvym majitelem.
Domovske letiste Plzen / vetsinou mod.letiste Zichlice.

BTW mam takovy stupidni dotaz. Probiha tady tema aretace gimbalu. Litate po odaretovani s tim kulatym plexisklovym krytem ?
 
Mno - tak to ještě bude zajímavý. :) jsem napnutej jak kšandy, jenže tušim kulišáckou odpověď reklamačního odd., že záznamy z kamer uchovávají pouze 24 hod a tím pádem Ti nemohou poskytnout video, které požaduješ (nebo něco v podobném smyslu). I když Ti samozřejmě moc přeju úspěšné vyřízení, mám pocit že jsi stále v kruhu. Nevěřil bys, čím vším jsem musel projít při reklamačním řízení s tou poštou (lži a zdržování, manipulace výpovědí svědků, zatajování informací, vyhazov zaměstnance, který to mohl dosvědčit... prostě hnus) fakt nic podobného nikomu nepřeji zažít...

Vím, Alza není pošta, nicméně nakonec to nejspíš nebude o důkazech, ale o vůli konkrétního člověka - buď to někdo vezme osobně (někdo kdo Tě zná jako jejich zákazníka a ví že u nich kupuješ léta) a pak se o to postará... nebo budeš bouchat na různé dveře a psát stížnosti a eskalovat... ale nejspíš bez pozitivního výsledku.
Jo přesně tak, vidím to stejně.
 

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
134,488
Messages
1,595,568
Members
163,014
Latest member
MeDroningOn
Want to Remove this Ad? Simply login or create a free account