Viper68
Active Member
Tak je "umyto"
Dobrý deň,
vyjadrenie servisného strediska k Vášmu dotazu zaslalo nasledovnú odpoveď:
Flex kabel je společně s aretační pojistkou závěsu ohořelý, je tedy zřejmé, že zákazník neodjistil tuto pojistku před použitím dronu - proto dron při spuštění dronu hlásil chybu gimbalu.
Vyjadrenie servisného stredisku v tomto prípade je platné a nemenné, nie je možné ho meniť. Na základe Vášho nesúhlasu s cenovou ponukou, mimozáručnú opravu servisu zamietam. Ihneď ako bude zariadenie pripravené k vyzdvihnutiu, budeme Vás informovať.
S pozdravom
Lívia Zelníková - Alza.cz
Administratívna podpora reklamačného oddelenia"
tak to jsem opravdu nečekal. Servis mi bude tvrdit něco co není pravda. No nemám to jak to dokázat. Největší pecka je že jsem před odesláním Mavica čistil včetně ochrany gymbalu i aretační pojistku a nikde nic ohořelého NEBYLO !!! Tak to jsem zvědavý v jakém stavu mi drona vrátí. Ty plasty jsem si bohužel nenafotil, takže nemám jak dokázat že nic ohořelého nebylo. Doufám že není odpálený celý gymbal. To bych se asi pos..... Willik měl pravdu. Srát na reklamaci a opravit si sám. Kablík už mohl být na cestě a možná bych stihnul i dovolenou. O baterii ani slovo. No jdu objednat kablík abych si mohl Mavica opravit sám. Alespoň ušetřím 13 500,- . Ale jsem nasranej že ze mě dělají lháře. Myslím že jsem technicky zdatnej a jak jsem psal už výše. Než jsem zakoupil, pečlivě jsem studoval fóra a dokonce jsem si přečetl i manuál Takže vím, že jsem pojistku vyndal a ležela celou dobu na stole.
Tak asi pro budoucí majitele poučení: vybalovat za asistence kamery. Kamerou točit i celou předletovou sekvenci aby bylo vidět jaké úkony byly provedeny. Ale ani tak nebudete mít jistotu že Vám servis bude věřit. Takže vlastně se jen modlit abyste neměli "kliku" jako já na originál zabalený zmetek.
Dobrý deň,
vyjadrenie servisného strediska k Vášmu dotazu zaslalo nasledovnú odpoveď:
Flex kabel je společně s aretační pojistkou závěsu ohořelý, je tedy zřejmé, že zákazník neodjistil tuto pojistku před použitím dronu - proto dron při spuštění dronu hlásil chybu gimbalu.
Vyjadrenie servisného stredisku v tomto prípade je platné a nemenné, nie je možné ho meniť. Na základe Vášho nesúhlasu s cenovou ponukou, mimozáručnú opravu servisu zamietam. Ihneď ako bude zariadenie pripravené k vyzdvihnutiu, budeme Vás informovať.
S pozdravom
Lívia Zelníková - Alza.cz
Administratívna podpora reklamačného oddelenia"
tak to jsem opravdu nečekal. Servis mi bude tvrdit něco co není pravda. No nemám to jak to dokázat. Největší pecka je že jsem před odesláním Mavica čistil včetně ochrany gymbalu i aretační pojistku a nikde nic ohořelého NEBYLO !!! Tak to jsem zvědavý v jakém stavu mi drona vrátí. Ty plasty jsem si bohužel nenafotil, takže nemám jak dokázat že nic ohořelého nebylo. Doufám že není odpálený celý gymbal. To bych se asi pos..... Willik měl pravdu. Srát na reklamaci a opravit si sám. Kablík už mohl být na cestě a možná bych stihnul i dovolenou. O baterii ani slovo. No jdu objednat kablík abych si mohl Mavica opravit sám. Alespoň ušetřím 13 500,- . Ale jsem nasranej že ze mě dělají lháře. Myslím že jsem technicky zdatnej a jak jsem psal už výše. Než jsem zakoupil, pečlivě jsem studoval fóra a dokonce jsem si přečetl i manuál Takže vím, že jsem pojistku vyndal a ležela celou dobu na stole.
Tak asi pro budoucí majitele poučení: vybalovat za asistence kamery. Kamerou točit i celou předletovou sekvenci aby bylo vidět jaké úkony byly provedeny. Ale ani tak nebudete mít jistotu že Vám servis bude věřit. Takže vlastně se jen modlit abyste neměli "kliku" jako já na originál zabalený zmetek.