Zdá se, že dáváte dohromady své myšlenky správným způsobem pro HDR. D-Log používám pro své nahrávky na Mavic Cine a nahrávám do formátu ProRes, takže 422 záznamů a 10 bitů hloubky. D-Log má obrovský barevný gamut, který nemůžete využít v Rec 709, a navíc D-Log záznam nabízí 15 stop dynamického rozsahu. Pokud máte zájem, je zde papír od DJI, který ukazuje graf chromatičnosti, který překrývá D-Log a Rec 709, takže můžete vidět barvu, kterou vyhazujete pomocí LUT, abyste ji přenesli do Rec 709.
https://dl. djicdn.com/downloads/zenmuse+x7/20171010/D-Log_D-Gamut_Whitepaper.pdfNenatáčel jsem pomocí HLG, protože většina mé práce je pro klienty, kteří mají zájem o získání záznamů Log, pokud si je zakoupí, ale za sebe jsem velmi spokojený s D-Log jako výchozím bodem v Davinci Resolve. Pokud přestanete používat Davinci Wide Gamut, navrhněte, abyste začali. Přiložím snímek obrazovky, jak by mělo vypadat vaše nastavení barev v Davinci. Nejprve byste měli mít spravovanou horní řadu v Davinci Color. Nechcete nic automatického. Dále přejděte v seznamu dolů na vlastní. Tím se otevírá každý možný barevný svět. Vstupní barevný prostor lze nastavit na D-Log, pokud používáte pouze záběry z vašeho DJI Mini, a to aplikuje správnou vstupní barevnou transformaci na vaše záběry, když je přenesete do projektu. V místnosti pro média v pracovním prostoru Davinci Wide Gamut můžete vybrat libovolnou stopáž a přiřadit správnou vstupní barevnou transformaci, pokud ji Davinci nepoužije správně. Jinými slovy, můžete mít sRGB grafiku vytvořenou na počítači, můžete mít záznam Sony, jako já v tomto snímku obrazovky, to je S-Gamut3 Slog3 Cine. Přidám další snímek obrazovky. Tento vstupní barevný prostor přiřadí správný barevný vstup pro převod vašich záběrů do barevného prostoru Davinci Wide Gamut. Toto není LUT, ale vstupní barevná transformace. Téměř všechny LUT vedou k tomu, že záběry jsou ztlumeny na Rec 709, jen aby se tento bod zopakoval. Zpět na nastavení barev vyberte Davinci WG jako svůj barevný prostor, jas na časové ose 1000 nitů a výstup Rec 2020 a ST2084 1000 nitů. ST 2084 je přenosová funkce, která rozšíří všechny důležité informace nad rámec základních 100 nitů standardních displejů nebo televizního vysílání na 1000 nitů. Tak je dosaženo HDR, ať už HDR 10 nebo Dolby Vision. Jako primární barvu musíte vytisknout Rec 2020, aby odpovídala požadavkům na nahrávání na YouTube pro HDR. Vystupoval bych jako H265 a změnil bych hlavní 10 na 4:2:2 10 a ujistěte se, že jste vybrali vložená metadata a exportovali metadata v horní části výstupního modulu. Na jednu věc jsem zapomněl, že v hlavním nastavení v Davinci zapněte zaškrtávací políčko pro metadata HDR. Na stránce barev vyberte metadata HDR 10, protože Youtube nepodporuje Dolby Vision. To je vše, co mě zatím napadlo. Nastavte styl rozsahu na HDR v pravém horním rohu. Poté se zobrazí rozsah, který ukazuje 100 nitů až do 1 000 nitů nebo budoucí potenciál Dolby 10 000 nitů. Budete chtít omezit své nejjasnější úrovně na 1000 nitů, abyste se vyhnuli ořezávání v HDR.