DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Czech Republic - Mavic pilots

Ahojte ma nekdo skusenosti s Litchie alebo Autopilot ?
Jo mam. ;) Hral jsem si s tim tuhle na zahrade a najednou Mavik sam vzletl, rozhledl se a namiril si to primo do lesa.
Jeste ze P/S tlacitko funguje, ten pocit kdyz bezmocne sledujes jak se 40 tis Kc, riti nevratne kamsi do korun stromu stoji za to!

Tep jsem mel 240, studenej pot, jak kdyz te polejou kyblem, ty vteriny nez me napadlo to P/S trvaly jak roky, pak jen poslepu packa up na 100% a modlis se... (pac jsem ho nad tema stromama uz nevidel). Kdyz jsem ho pak zahledl jak si vesele stoupa nahoru a ze ho mam zas pod kontrolou, dotah jsem ho okamzite zpatky a k sobe dolu.
Litchi slo do kopru a dalsi pokusy odlozeny na neurcito. Nevim, nevim, jestli ten pocit chci jeste nekdy zazit :)
 
Chel by som vyskusat nejaky automatycky let ,a vlastny program co ma dji ?menuje se dji gsp kdyz se dobre pametam
 
Ahoj Czech flyers... quick question, just about to bite the bullet and buy my mavic. Can anyone recomend a reputable shop to buy one from ? One that provides good warantee behound just taking the item back and sending it off to the producer which has happened when I have problems with other electrical items in the past. I know in czech a 15 day no questions asked return policy is unheard off, unlike USA or perhaps the uk... but does it make a difference buying from an offical retailer of DJI for say 40k instead of others selling for 37k?

I'm not perswading about the DJI protection/insurance anyway...

Thanks
 
According my and some others experience I recommend Telink. www.telink.eu Far better service and handling possible issues than alza for example. Wont get it cheaper than the RRP but i purchased 3 drones there already. Considering the price of Mavic the saved 3k are not worth in case of possible issue.
 
  • Like
Reactions: Willik
According my and some others experience I recommend Telink. www.telink.eu Far better service and handling possible issues than alza for example. Wont get it cheaper than the RRP but i purchased 3 drones there already. Considering the price of Mavic the saved 3k are not worth in case of possible issue.
Thanks, will look at that link and ask them a few questions. How about STABLECAM.com ? I was just told in english via there chat that they offer "Hallo, yes we do provide a 15 day return policy and we have an authorized service" Anyone here with experience from that shop also ?

Another question, i've read that Americans have taken out insurance policies, not via DJI, but normal insurance for 50-100 $/YEAR for their drones, does anyone here in czech have any tips or experience of any company with simular offer?
 
Thanks, will look at that link and ask them a few questions. How about STABLECAM.com ? I was just told in english via there chat that they offer "Hallo, yes we do provide a 15 day return policy and we have an authorized service" Anyone here with experience from that shop also ?

Another question, i've read that Americans have taken out insurance policies, not via DJI, but normal insurance for 50-100 $/YEAR for their drones, does anyone here in czech have any tips or experience of any company with simular offer?
Hi, agree here with Vasek. Telink would be the best here I guess (even when I don't like them too much ;-)
Concerning insurance - nope. Nothing like in US can be found here AFAIK...
Cheers!
 
Zdar všem ve spolek :-)

Tak konečně po pěti týdnech můžu uzavřít mojí anabázi s nákupem nového Mavica na Alze, který měl po vybalení nefunkční ovládání gymbalu. No bohužel i soudruzi v Německu, udělali někde chybu :-) Následovala reklamace která nebyla uznána a navíc se mi dron vrátil více poničený než když jsem ho na reklamaci předal. Kdo chce podrobnosti, jsou v tomto vlákně o několik stran zpět.

Ve stručnosti popíšu dění za posledních pět týdnů: ( původní příspěvek jsem napsal na dvě strany, ale pak jsem to jsem zavrhnul, kdo by to čet :-) )

Z mojí strany 3x týdně dotazy kdo řeší rozpor reklamace a kdy mohu očekávat vyjádření. Z "druhé" strany ticho. To trvalo celé čtyři týdny. Pak už jsem se nasral a zapojil i obchodního zástupce do celé věci. Chudák :-) Sepsal jsem stížnost na činnost reklamačního oddělení a požádal ho o předání na "vyšší" místa. Ve stížnosti bylo vše co jsem již zde na fóru uváděl. Zkráceně: nikdo nereaguje na dotazy ohledně reklamace, rozpor v posudku od neautorizovaného servisu a informací od reklamačního oddělení, co bude s baterií a poškozením dronu v servisu. V závěru jsem uvedl že jsem již ohledně reklamace ve styku se servisem DJI a že čekají na stroj s protokolem, dále že pokud do pátku nedostanu protokol a mnou požadované informace podám podnět k prošetření celé záležitosti ČOI a zároveň celou záležitost předám právníkům. A pochopitelně že se postarám o publicitu na sociálních sítích.
A hele světe, div se, ono to zafungovalo :-)
Ve čtvrtek jsem si byl u obchoďáka vyzvednou nový dron. Funglovka krabice ( originál zabalená včetně fólie ). Vyzkoušeno a vše tentokrát funguje na 100%, KONEČNĚ !!!!!!!!!!! ( dnes létání 30 minu v Prokopském údolí )

No a ještě to nejlepší na konec !!!!!
Původní dron ( fly more combo ) mi nechali jako kompenzaci, takže pokud se mi povede vyměnit kabel od gymbalu, který už mám doma z číny, a potvrdí se domněnka servisu DJI že nefunkční senzory a větrák na boardu jsou jen špatné kontakty po zásahu servisu, budu mít drony dva. V opačném případě mám náhradní díly.
Takže doufám že to „blbý“ už mám za sebou a teď už budu jen létat.
Tímto ještě jednou dík všem ve fóru za rady a jejich zkušenosti s obdobných případech.

A jen malý dovětek pro nové piloty:
pokud chcete předejít podobným problémům, kupte si MAVICA u specializovaných prodejců jako jsou TELINK a podobné. Nenechte se zlákat úsporou 400 – 500,- Kč, na jiných portálech, fakt se to nevyplatí !!! V mém případě mi radou a spoustou informací pomohla kromě zdejšího fóra hlavně společnost TELINK. Byť jsem drona u nich nekupoval a přišel jsem pouze na radu, dostalo se mi z jejich strany podpory ohledně mojeho problému i praktické rady jak postupovat v komunikaci se servise DJI. Není to žádná reklama, pouze konstatování faktů. Tímto jim ještě jednou děkuji, že mi ukázali „cestu“ jak situaci řešit.
Všem ostatním přeji dobrý let, hladké přistání a ať je nic podobného nepotká!!!
 
  • Like
Reactions: popa149
...
... A jen malý dovětek pro nové piloty:
pokud chcete předejít podobným problémům, kupte si MAVICA u specializovaných prodejců jako jsou TELINK a podobné.

Čus a gratulace k vyřešení - toto je hodně dobrý konec, ve který asi nikdo nevěřil. Každopádně, užij létání a hlavně ho někde hned nezruš :)

Ad starý kus z reklamace - druhý Mavik se určitě hodí, sám bych hned jeden uživil :-) nicméně když takhle zlobil, asi nikdy nebude fungovat stopro, abys si s ním zalítal a ani dát ho případně v takovém stavu znovu na trh nebude dvakrát zodpovědné...

K Telinku - souhlas, i když i zde se občas člověk naběhá, než vše dopadne OK, ale jsou ochotní a kvalifikovaní, na rozdíl od jiných, co se tak jen tváří. (ale dost té reklamy ;) )
 
Čus a gratulace k vyřešení - toto je hodně dobrý konec, ve který asi nikdo nevěřil. Každopádně, užij létání a hlavně ho někde hned nezruš :)

Ad starý kus z reklamace - druhý Mavik se určitě hodí, sám bych hned jeden uživil :) nicméně když takhle zlobil, asi nikdy nebude fungovat stopro, abys si s ním zalítal a ani dát ho případně v takovém stavu znovu na trh nebude dvakrát zodpovědné...

K Telinku - souhlas, i když i zde se občas člověk naběhá, než vše dopadne OK, ale jsou ochotní a kvalifikovaní, na rozdíl od jiných, co se tak jen tváří. (ale dost té reklamy ;) )

Neboj, i když se mi povede Mavica opravit, určitě ho nebudu prodávat. Neměl bych z toho dobrý pocit. A navíc, jsem "hamižnej" :-) Raději budu mít dva stroje než jeden :-) To se vždycky hodí.
 
Zdar všem ve spolek :)

Tak konečně po pěti týdnech můžu uzavřít mojí anabázi s nákupem nového Mavica na Alze, který měl po vybalení nefunkční ovládání gymbalu. No bohužel i soudruzi v Německu, udělali někde chybu :) Následovala reklamace která nebyla uznána a navíc se mi dron vrátil více poničený než když jsem ho na reklamaci předal. Kdo chce podrobnosti, jsou v tomto vlákně o několik stran zpět.

Ve stručnosti popíšu dění za posledních pět týdnů: ( původní příspěvek jsem napsal na dvě strany, ale pak jsem to jsem zavrhnul, kdo by to čet :) )

Z mojí strany 3x týdně dotazy kdo řeší rozpor reklamace a kdy mohu očekávat vyjádření. Z "druhé" strany ticho. To trvalo celé čtyři týdny. Pak už jsem se nasral a zapojil i obchodního zástupce do celé věci. Chudák :) Sepsal jsem stížnost na činnost reklamačního oddělení a požádal ho o předání na "vyšší" místa. Ve stížnosti bylo vše co jsem již zde na fóru uváděl. Zkráceně: nikdo nereaguje na dotazy ohledně reklamace, rozpor v posudku od neautorizovaného servisu a informací od reklamačního oddělení, co bude s baterií a poškozením dronu v servisu. V závěru jsem uvedl že jsem již ohledně reklamace ve styku se servisem DJI a že čekají na stroj s protokolem, dále že pokud do pátku nedostanu protokol a mnou požadované informace podám podnět k prošetření celé záležitosti ČOI a zároveň celou záležitost předám právníkům. A pochopitelně že se postarám o publicitu na sociálních sítích.
A hele světe, div se, ono to zafungovalo :)
Ve čtvrtek jsem si byl u obchoďáka vyzvednou nový dron. Funglovka krabice ( originál zabalená včetně fólie ). Vyzkoušeno a vše tentokrát funguje na 100%, KONEČNĚ !!!!!!!!!!! ( dnes létání 30 minu v Prokopském údolí )

No a ještě to nejlepší na konec !!!!!
Původní dron ( fly more combo ) mi nechali jako kompenzaci, takže pokud se mi povede vyměnit kabel od gymbalu, který už mám doma z číny, a potvrdí se domněnka servisu DJI že nefunkční senzory a větrák na boardu jsou jen špatné kontakty po zásahu servisu, budu mít drony dva. V opačném případě mám náhradní díly.
Takže doufám že to „blbý“ už mám za sebou a teď už budu jen létat.
Tímto ještě jednou dík všem ve fóru za rady a jejich zkušenosti s obdobných případech.

A jen malý dovětek pro nové piloty:
pokud chcete předejít podobným problémům, kupte si MAVICA u specializovaných prodejců jako jsou TELINK a podobné. Nenechte se zlákat úsporou 400 – 500,- Kč, na jiných portálech, fakt se to nevyplatí !!! V mém případě mi radou a spoustou informací pomohla kromě zdejšího fóra hlavně společnost TELINK. Byť jsem drona u nich nekupoval a přišel jsem pouze na radu, dostalo se mi z jejich strany podpory ohledně mojeho problému i praktické rady jak postupovat v komunikaci se servise DJI. Není to žádná reklama, pouze konstatování faktů. Tímto jim ještě jednou děkuji, že mi ukázali „cestu“ jak situaci řešit.
Všem ostatním přeji dobrý let, hladké přistání a ať je nic podobného nepotká!!!

Uff, to ti moc přeju, kdysi mi známá co pracovala ještě u Eurotelu říkala o interním doporučení k reklamacím - pokud neřve moc nahlas a není to na veřejnou ostudu tak odpálkovat...
Užívej počasí teď když je navečer trochu chladno a jasno - super video i bez gradingu.
 
Zdravím všechny piloty. Jsem novým majitelem Mavica z Tomtopu. Po prvním letu zatím stále spokojenost :) Jen bych měl dotaz, se kterým by mi možná nějaký guru poradil. V aplikaci DJI GO se mi zobrazuje minimapa (Here), ve které sice vidím polohu v ČR, tedy reálnou, ale popisy lokalit jsou na mapě v čínštině. Hledal jsem na fórech, ale žádné jednoznačné řešení jsem zatím neobjevil...
 
Zdravím všechny piloty. Jsem novým majitelem Mavica z Tomtopu. Po prvním letu zatím stále spokojenost :) Jen bych měl dotaz, se kterým by mi možná nějaký guru poradil. V aplikaci DJI GO se mi zobrazuje minimapa (Here), ve které sice vidím polohu v ČR, tedy reálnou, ale popisy lokalit jsou na mapě v čínštině. Hledal jsem na fórech, ale žádné jednoznačné řešení jsem zatím neobjevil...

Ahoj, vítej mezi CZ piloty :)
v nastavení (horní lišta ikona drona / rozšířené (...) / vypni volbu Enable Amap ("For China Mainland") a pod ní ještě jednou Calibrate map coordinates (For China Mainland) - dtto...

Mělo by pomoci.
EDIT: předpokládám, že máš správnou verzi appky - tedy DJI Go 4 (nikoliv tu bez čtyřky, ta byla pro starší železo a mapy byly tušim v čínštině)

Užij lítání! (než nám to všem zakážou)
 
Vzal jsem Mavica na vylet, chvili mi potrva nez to vsechno zpracuju ale melo by to stat za to ;)

Lw9oSZr.jpg
 
  • Like
Reactions: Vasek
Vzal jsem Mavica na vylet, chvili mi potrva nez to vsechno zpracuju ale melo by to stat za to ;)

Lw9oSZr.jpg
Nadhera, ze je to Monument valley? Co bych chtel videt jeste jednou a z vysky je Bryce canyon
 
Valley of the Gods v Utahu (kousek od MV) ale byl jsem hlavne v Coloradu, takze to bude spis z hor.. a Bryce je narodni park, takze tam jsou drony plosne zakazany..
 

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
134,488
Messages
1,595,568
Members
163,014
Latest member
MeDroningOn
Want to Remove this Ad? Simply login or create a free account