No tos mel hlasit ze litas u lomu Amerika bydlim kousek odtud Mohli jsme dat aspon pivo.
Jo mam. Hral jsem si s tim tuhle na zahrade a najednou Mavik sam vzletl, rozhledl se a namiril si to primo do lesa.Ahojte ma nekdo skusenosti s Litchie alebo Autopilot ?
Thanks, will look at that link and ask them a few questions. How about STABLECAM.com ? I was just told in english via there chat that they offer "Hallo, yes we do provide a 15 day return policy and we have an authorized service" Anyone here with experience from that shop also ?According my and some others experience I recommend Telink. www.telink.eu Far better service and handling possible issues than alza for example. Wont get it cheaper than the RRP but i purchased 3 drones there already. Considering the price of Mavic the saved 3k are not worth in case of possible issue.
Hi, agree here with Vasek. Telink would be the best here I guess (even when I don't like them too much ;-)Thanks, will look at that link and ask them a few questions. How about STABLECAM.com ? I was just told in english via there chat that they offer "Hallo, yes we do provide a 15 day return policy and we have an authorized service" Anyone here with experience from that shop also ?
Another question, i've read that Americans have taken out insurance policies, not via DJI, but normal insurance for 50-100 $/YEAR for their drones, does anyone here in czech have any tips or experience of any company with simular offer?
...
... A jen malý dovětek pro nové piloty:
pokud chcete předejít podobným problémům, kupte si MAVICA u specializovaných prodejců jako jsou TELINK a podobné.
Čus a gratulace k vyřešení - toto je hodně dobrý konec, ve který asi nikdo nevěřil. Každopádně, užij létání a hlavně ho někde hned nezruš
Ad starý kus z reklamace - druhý Mavik se určitě hodí, sám bych hned jeden uživil nicméně když takhle zlobil, asi nikdy nebude fungovat stopro, abys si s ním zalítal a ani dát ho případně v takovém stavu znovu na trh nebude dvakrát zodpovědné...
K Telinku - souhlas, i když i zde se občas člověk naběhá, než vše dopadne OK, ale jsou ochotní a kvalifikovaní, na rozdíl od jiných, co se tak jen tváří. (ale dost té reklamy )
Zdar všem ve spolek
Tak konečně po pěti týdnech můžu uzavřít mojí anabázi s nákupem nového Mavica na Alze, který měl po vybalení nefunkční ovládání gymbalu. No bohužel i soudruzi v Německu, udělali někde chybu Následovala reklamace která nebyla uznána a navíc se mi dron vrátil více poničený než když jsem ho na reklamaci předal. Kdo chce podrobnosti, jsou v tomto vlákně o několik stran zpět.
Ve stručnosti popíšu dění za posledních pět týdnů: ( původní příspěvek jsem napsal na dvě strany, ale pak jsem to jsem zavrhnul, kdo by to čet )
Z mojí strany 3x týdně dotazy kdo řeší rozpor reklamace a kdy mohu očekávat vyjádření. Z "druhé" strany ticho. To trvalo celé čtyři týdny. Pak už jsem se nasral a zapojil i obchodního zástupce do celé věci. Chudák Sepsal jsem stížnost na činnost reklamačního oddělení a požádal ho o předání na "vyšší" místa. Ve stížnosti bylo vše co jsem již zde na fóru uváděl. Zkráceně: nikdo nereaguje na dotazy ohledně reklamace, rozpor v posudku od neautorizovaného servisu a informací od reklamačního oddělení, co bude s baterií a poškozením dronu v servisu. V závěru jsem uvedl že jsem již ohledně reklamace ve styku se servisem DJI a že čekají na stroj s protokolem, dále že pokud do pátku nedostanu protokol a mnou požadované informace podám podnět k prošetření celé záležitosti ČOI a zároveň celou záležitost předám právníkům. A pochopitelně že se postarám o publicitu na sociálních sítích.
A hele světe, div se, ono to zafungovalo
Ve čtvrtek jsem si byl u obchoďáka vyzvednou nový dron. Funglovka krabice ( originál zabalená včetně fólie ). Vyzkoušeno a vše tentokrát funguje na 100%, KONEČNĚ !!!!!!!!!!! ( dnes létání 30 minu v Prokopském údolí )
No a ještě to nejlepší na konec !!!!!
Původní dron ( fly more combo ) mi nechali jako kompenzaci, takže pokud se mi povede vyměnit kabel od gymbalu, který už mám doma z číny, a potvrdí se domněnka servisu DJI že nefunkční senzory a větrák na boardu jsou jen špatné kontakty po zásahu servisu, budu mít drony dva. V opačném případě mám náhradní díly.
Takže doufám že to „blbý“ už mám za sebou a teď už budu jen létat.
Tímto ještě jednou dík všem ve fóru za rady a jejich zkušenosti s obdobných případech.
A jen malý dovětek pro nové piloty:
pokud chcete předejít podobným problémům, kupte si MAVICA u specializovaných prodejců jako jsou TELINK a podobné. Nenechte se zlákat úsporou 400 – 500,- Kč, na jiných portálech, fakt se to nevyplatí !!! V mém případě mi radou a spoustou informací pomohla kromě zdejšího fóra hlavně společnost TELINK. Byť jsem drona u nich nekupoval a přišel jsem pouze na radu, dostalo se mi z jejich strany podpory ohledně mojeho problému i praktické rady jak postupovat v komunikaci se servise DJI. Není to žádná reklama, pouze konstatování faktů. Tímto jim ještě jednou děkuji, že mi ukázali „cestu“ jak situaci řešit.
Všem ostatním přeji dobrý let, hladké přistání a ať je nic podobného nepotká!!!
Zdravím všechny piloty. Jsem novým majitelem Mavica z Tomtopu. Po prvním letu zatím stále spokojenost Jen bych měl dotaz, se kterým by mi možná nějaký guru poradil. V aplikaci DJI GO se mi zobrazuje minimapa (Here), ve které sice vidím polohu v ČR, tedy reálnou, ale popisy lokalit jsou na mapě v čínštině. Hledal jsem na fórech, ale žádné jednoznačné řešení jsem zatím neobjevil...
Nadhera, ze je to Monument valley? Co bych chtel videt jeste jednou a z vysky je Bryce canyonVzal jsem Mavica na vylet, chvili mi potrva nez to vsechno zpracuju ale melo by to stat za to
Tak to se fakt těšim!!Vzal jsem Mavica na vylet, chvili mi potrva nez to vsechno zpracuju ale melo by to stat za to
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.