DJI Mavic, Air and Mini Drones
Friendly, Helpful & Knowledgeable Community
Join Us Now

Czech Republic - Mavic pilots

Čus, tak ta baterie by věřím měla jít do reklamace úplně automaticky / normálně na výměnu...
U toho poškozeného gimbalu je to bohužel postavené na prokázání zapříčinění (kdo je odpovědný) vzniku té závady a tam to bude špatné. Musel bys prokázat, že jsi zboží převzal už poškozené a to je v drtivé většině případů nemožné - jediná obrana zde je, to nepřebírat, což se v praxi prostě nedá.

Já jsem takhle např. na poště P8 převzal rozbitou troubu - zmasakrovanou evidentně přepravou z pošty. Následovalo 3/4 roku dohadování. Bez šance. Z jejich strany jen samé lži a zdržování, nakonec "uzavření bez zjištění příčiny".

Ale vraťme se zpět ke gimbalu. Napadlo mě, když ten kablík budeš objednávat, nevezmeš jich víc? Soudím, že to bude poruchová část gimbalu, sám bych jeden taky hned vzal, a taky ty silentbloky (4 gumičky co na nich gimbal visí - kdyby byly), věřím, že by si to vzali i další kluci tady, když nic jiného, aspoň rozložíme náklady...

Co vy na to? :)
ahoj kluci, zdravím Vás z DC,, tak to tu tak pročítám ,tak jistý je že musíš mít těžký nervy.Ja řešil podobný problém, ale pravda zapricineny svoji chybou.Po havarii...( naráz do střechy zhruba 30km/h ..... hrůza pohled, ale po vystřízlivění a kontrole - Mavic je pánové držák ) jen zniceny FLEX Cable, tedy nefunkční gimball s vibracemi, zničené vrtule a ztracená jedna zadní noha.))) Jelikož sem byl v zahraničí a nemohl řešit servid natož reklamaci. Kabel cca 450kc,YouTube, zhruba 1h trpelivych prstů a opravdu gimball funguje jako oko Terminátora. Takže se toho chlapi nebojte, pokud máte kabel v tahu a reklamace nic,,na servis hoďte bobek a ušetříte spoustu času a peněz k tomu. Pokud by někdo potřeboval malý help tak '[email protected]' rád poradím. Přeji hodně štěstí a lítání zdarec. Luboš z DC
 
  • Like
Reactions: Celestyn and Willik
Čus, tak ta baterie by věřím měla jít do reklamace úplně automaticky / normálně na výměnu...
U toho poškozeného gimbalu je to bohužel postavené na prokázání zapříčinění (kdo je odpovědný) vzniku té závady a tam to bude špatné. Musel bys prokázat, že jsi zboží převzal už poškozené a to je v drtivé většině případů nemožné - jediná obrana zde je, to nepřebírat, což se v praxi prostě nedá.

Já jsem takhle např. na poště P8 převzal rozbitou troubu - zmasakrovanou evidentně přepravou z pošty. Následovalo 3/4 roku dohadování. Bez šance. Z jejich strany jen samé lži a zdržování, nakonec "uzavření bez zjištění příčiny".

Ale vraťme se zpět ke gimbalu. Napadlo mě, když ten kablík budeš objednávat, nevezmeš jich víc? Soudím, že to bude poruchová část gimbalu, sám bych jeden taky hned vzal, a taky ty silentbloky (4 gumičky co na nich gimbal visí - kdyby byly), věřím, že by si to vzali i další kluci tady, když nic jiného, aspoň rozložíme náklady...

Co vy na to? :)
386ca0fc72eb649e168c0a4dd83decde.jpg
 
  • Like
Reactions: Willik

Ahoj - supr zkušenost, pro zajímavost, můžeš prosím popsat nástroje, které jsi použil na opravu? (čísla typy šroubováků/imb.klíčů, nějaký spešl udělátko apod.?) Něco jsi pájel nebo jen klik-klak?
Link na konkr. YT video?
Dík.
Ať to lítá :) Thumbswayup
 
Ahoj, předně - mrzmí mě Tvé komplikace a rozhodně se nemáš za co omlouvat, piš sem vše co zjistíš/řešíš, určítě to bude zajímat víc lidí.
Ohledně popisu issue:
1) nefunkční optika po návratu ze servisu je na opakovanou reklamaci, žádej všechny dokumenty / záznamy z opravy - jména, tel čísla, písemně vč. pověření DJI jako autorizovaného servisu bude-li třeba. Řeš paralelně s dovozcem DJI produktů do ČR (Telink/Pelikán). Disus neznám a pokud se Alza tváří, že to posílá k nim jako k autorizovaným, je to na konzultaci s oficiálními zastoupeními a přímo s DJI zda toto řešení a postup Alzy je správný.
2) Máš DJI care refresh? Zkoušels "ticket" přímo od DJI? (posílá se to do Německa nebo do Holandska...) trvá to týdny (i měsíce), ale máš jistotu, že to řeší někdo kdo se v tom aspoň trochu vyzná.
3) zvuk ve formě drobného pravidelného "lupání" US senzorů je normální, začlo to dělat od upgrade FW tušim .550 - zlepšení US kalibrace při startu
4) přehřívání ale normální není (!), věřil bych, že pokud ti experti vyřadili spodní kamerky, povedlo se jim zřejmě lupnout i větráček vnitřního chlazení. Při demontáži se musí odpojit kablík a občas to "mistr" zapomene zacvaknout zpět. Když Mavika zapneš, po chvíli (cca 2 minuty) se větrák automaticky zapne a hučí (velmi zřetelně), a taky ze zadních dírek fouká teplý vzduch (který se nasává vpředu dírkami pod gimbalem), pokud se Mavik sám vypíná na přehřev - moc to nepokoušej ať si ještě neodvaříš nějakou elektroniku. Pokud větrák vůbec nefouká je to jasný a je to opět na reklamaci viz bod 1. (Předpokládám, že máš sundaný oba kryty na gimbalu a že proudění chladicího vzduchu nic nebrání.)

Hodně zdaru. Dej vědět jak to dopadlo.
Ahoj,
dík za rady. DJI care bohužel nemám protože jej ani Alza nenabízí při prodeji k dokoupení. Už jsem si psal s DJI podporou. Tenkrát pouze o tom zda mi mohou potvrdit že zapomenutá pojistka může způsobit poškození gymbalu, potažmo celého dronu. Teď po těhle zkušenostech bych asi mazal Telinku a zařizoval. No pozdě. Kvůli optice v každém případě budu posílat Mavika zpět do reklamace. No to přehřívání bude asi odpojený větrák. Žádný zvuk připomínající větrák teda neslyším. Zkoušet nebudu, protože akorát jedu do Telinku kde mám domluvenou konzultaci a pravděpodobně diagnostiku celého dronu. Takže myslím že pak budu chytřejší. Akorát že v pátek odjíždím na dovolenou, tak hold letos jestě bez "kamaráda". Až budu mít čas tak sem dám komunikaci s reklamačním oddělením Alzy. To se posmějete i když je to vlastně k pláči.
Až budou novinky napíšu.
Dík všem za pomoc
 
Ahoj,
no já už mám kabel taky objednaný za 12 dolarů :) ale obávám se, postupem času, že v mém případě to bude asi možná na nákup celého gymbalu, protože kabel je přepálený. Tak se bojím že bude odpálený i některý z motorků na gymbalu díky zkratu. Videa na YT už mám postahované a prostudované. No to všechno mě čeká pokud neuspěju s reklamací.
 
Ahoj,
hlásím se do klubu Mavicu :) jsem z Kladna mám ho už cca 3mes a jsem nadšený po pokusech s různými čínskými drony je toto úplně jiný lvl (i když taky čínský)
 
Zdar ve spolek,
tak zase další střípek do mojeho příběhu. Tentokrát pro mě alespoň trochu povzbudivý :). Včera jsem po domluvě navštivil s Mavikem sídlo společnosti Telink na Stodůlkách. Předně musím smeknout před jejich profesionálním přístupem. Žádný problém že jsem svůj stroj nekoupil u nich. Přistup všech zúčastněných při mé návštěvě mě doslova posadil na prdel. Když jsem začal vyprávět můj "příběh", tak mě asi po deseti větách pani přerušila a rovnou zavolala servisního technika. Sympatický mladík si celou "pohádku" vyslech, prostudoval přinesené dokumenty a následně i mojeho Mavika. Pak už jen nevěřícně kroutil hlavou. Přepálený kabel od gymbalu a opálenou plastovou pojistku prý ještě v životě neviděl. Společnost Diskus znají jen jako distributora podobných zařízení pro Alzu a že jim asi pravděpodobně zajišťují i servis na tyto výrobky. Pochopitelně nejsou autorizovaným servisem ani autorizovaným prodejcem. Vyjádření ze servisu považuje jako já za nedostačující a vzhledem k povaze poškození zcela zavádějící. Předem mě upozornil že nemůže vystavit posudek rovnající se posouzení certifikovaného servisu. To může pouze servis v německu. Ubezpečil jsem ho že nic takového nechci, protože vím že to není možné a že jsem přišel pouze s žádostí o posouzení stavu stroje a celého dění okolo celé mojí kauzy. Velmi mě potěšilo když mi sdělil že důvod vzniku poškození kabelu, jak tvrdí servis ( zapomenutá aretace gymbalu a následný let s ní ( i když to se mi nestalo )) je BLBOST !!!!
Jak mi obětavě vysvětlil Mavik disponuje spoustou ochranných mechanismů a sotwareových pojistek.
Jedna z nich je právě i pro případ opomenuté aretace gymbalu. V případě zapomenuté pojistky je nejprve odeslána hláška kterou už asi většina viděla :p Pokud nedojde k odstranění aretace a stroj je i nadále v provozu, systém Mavika gymbal odpojí !!! Takže pokud někdo lítá s aretací nemůže poškodit gymbal. Pouze vyřadí z činnosti stabilizaci obrazu. Jinak přepálený kabel, následně nefunkční spodní optické senzory a nefunkční větrák na boardu ( jak psal Willik ve svém odhadu a trefil se) připisuje neodbornému zásahu v servisu. V každém případě mi doporučil kontaktovak podporu DJI a zaslat Mavika do německa. Dostal jsem přímo konkrétní mailovou adresu a poradil v jakém stylu první mail napsat aby se tím zabýval jen jeden člověk a ne pokaždé někdo jiný. Tím že posouzení dělal neautorizovaný distributor mám velkou šance na opravu a pravděpodobně na výměnu ( vzhledem k počtu závad ). "Do karet" mi hraje i skutečnost že DJI si zakláda na dobré pověsti a takovýhle přístup se jim určitě nebude líbit. Technik mi vysvětlil že pokud on má k posouzení reklamaci, tak na základě popisu závady pročte logy z černé skříňky a buď jednoznačně prokáže chybu pilota, jinak drona automaticky posílá do němec. V mém případě by prý rovnou zasílal do němec vzhledem k tak netypyckému poškození. Jenže mi víme že do reklamace šel kabel nepoškozený, takže ani technik svým zapnutím drona při přebírání do reklamace nemohl způsobit poškození. Takže zbývá servis. Proto ve zprávě uvádějí "mechanické poškození kabelu" ale bez bližší specifikace poškození. Ještě že mám komunikaci archivovanou.
No vzhledem k tomu že odjíždím na dovolenou, napíšu do Alzy návrh, že vzhledem ke zjištěným skutečnostem navrhuji pro obě strany nejjednodušší řešení, a to odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nesplnění jakosti výrobku. Pokud na to nepřistoupí tak budou mít problémy. V první řadě sehnat řádné posouzení závady ze servisu včetně odůvodnění zamítnutí záruční opravy, které budu požadovat abych ho mohl zaslat s dronem do německa jako podklad pro stížnost. Pak ať se třeba pos......
 
  • Like
Reactions: Willik and popa149
Zdar ve spolek,
tak zase další střípek do mojeho příběhu. Tentokrát pro mě alespoň trochu povzbudivý :). Včera jsem po domluvě navštivil s Mavikem sídlo společnosti Telink na Stodůlkách. Předně musím smeknout před jejich profesionálním přístupem. Žádný problém že jsem svůj stroj nekoupil u nich. Přistup všech zúčastněných při mé návštěvě mě doslova posadil na prdel. Když jsem začal vyprávět můj "příběh", tak mě asi po deseti větách pani přerušila a rovnou zavolala servisního technika. Sympatický mladík si celou "pohádku" vyslech, prostudoval přinesené dokumenty a následně i mojeho Mavika. Pak už jen nevěřícně kroutil hlavou. Přepálený kabel od gymbalu a opálenou plastovou pojistku prý ještě v životě neviděl. Společnost Diskus znají jen jako distributora podobných zařízení pro Alzu a že jim asi pravděpodobně zajišťují i servis na tyto výrobky. Pochopitelně nejsou autorizovaným servisem ani autorizovaným prodejcem. Vyjádření ze servisu považuje jako já za nedostačující a vzhledem k povaze poškození zcela zavádějící. Předem mě upozornil že nemůže vystavit posudek rovnající se posouzení certifikovaného servisu. To může pouze servis v německu. Ubezpečil jsem ho že nic takového nechci, protože vím že to není možné a že jsem přišel pouze s žádostí o posouzení stavu stroje a celého dění okolo celé mojí kauzy. Velmi mě potěšilo když mi sdělil že důvod vzniku poškození kabelu, jak tvrdí servis ( zapomenutá aretace gymbalu a následný let s ní ( i když to se mi nestalo )) je BLBOST !!!!
Jak mi obětavě vysvětlil Mavik disponuje spoustou ochranných mechanismů a sotwareových pojistek.
Jedna z nich je právě i pro případ opomenuté aretace gymbalu. V případě zapomenuté pojistky je nejprve odeslána hláška kterou už asi většina viděla :p Pokud nedojde k odstranění aretace a stroj je i nadále v provozu, systém Mavika gymbal odpojí !!! Takže pokud někdo lítá s aretací nemůže poškodit gymbal. Pouze vyřadí z činnosti stabilizaci obrazu. Jinak přepálený kabel, následně nefunkční spodní optické senzory a nefunkční větrák na boardu ( jak psal Willik ve svém odhadu a trefil se) připisuje neodbornému zásahu v servisu. V každém případě mi doporučil kontaktovak podporu DJI a zaslat Mavika do německa. Dostal jsem přímo konkrétní mailovou adresu a poradil v jakém stylu první mail napsat aby se tím zabýval jen jeden člověk a ne pokaždé někdo jiný. Tím že posouzení dělal neautorizovaný distributor mám velkou šance na opravu a pravděpodobně na výměnu ( vzhledem k počtu závad ). "Do karet" mi hraje i skutečnost že DJI si zakláda na dobré pověsti a takovýhle přístup se jim určitě nebude líbit. Technik mi vysvětlil že pokud on má k posouzení reklamaci, tak na základě popisu závady pročte logy z černé skříňky a buď jednoznačně prokáže chybu pilota, jinak drona automaticky posílá do němec. V mém případě by prý rovnou zasílal do němec vzhledem k tak netypyckému poškození. Jenže mi víme že do reklamace šel kabel nepoškozený, takže ani technik svým zapnutím drona při přebírání do reklamace nemohl způsobit poškození. Takže zbývá servis. Proto ve zprávě uvádějí "mechanické poškození kabelu" ale bez bližší specifikace poškození. Ještě že mám komunikaci archivovanou.
No vzhledem k tomu že odjíždím na dovolenou, napíšu do Alzy návrh, že vzhledem ke zjištěným skutečnostem navrhuji pro obě strany nejjednodušší řešení, a to odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nesplnění jakosti výrobku. Pokud na to nepřistoupí tak budou mít problémy. V první řadě sehnat řádné posouzení závady ze servisu včetně odůvodnění zamítnutí záruční opravy, které budu požadovat abych ho mohl zaslat s dronem do německa jako podklad pro stížnost. Pak ať se třeba pos......

JJ, jak jsem psal, bude to ještě zajímavé...
:confused:, držím palce! Thumbswayup
 
Zdar ve spolek,
tak zase další střípek do mojeho příběhu. Tentokrát pro mě alespoň trochu povzbudivý :). Včera jsem po domluvě navštivil s Mavikem sídlo společnosti Telink na Stodůlkách. Předně musím smeknout před jejich profesionálním přístupem. Žádný problém že jsem svůj stroj nekoupil u nich. Přistup všech zúčastněných při mé návštěvě mě doslova posadil na prdel. Když jsem začal vyprávět můj "příběh", tak mě asi po deseti větách pani přerušila a rovnou zavolala servisního technika. Sympatický mladík si celou "pohádku" vyslech, prostudoval přinesené dokumenty a následně i mojeho Mavika. Pak už jen nevěřícně kroutil hlavou. Přepálený kabel od gymbalu a opálenou plastovou pojistku prý ještě v životě neviděl. Společnost Diskus znají jen jako distributora podobných zařízení pro Alzu a že jim asi pravděpodobně zajišťují i servis na tyto výrobky. Pochopitelně nejsou autorizovaným servisem ani autorizovaným prodejcem. Vyjádření ze servisu považuje jako já za nedostačující a vzhledem k povaze poškození zcela zavádějící. Předem mě upozornil že nemůže vystavit posudek rovnající se posouzení certifikovaného servisu. To může pouze servis v německu. Ubezpečil jsem ho že nic takového nechci, protože vím že to není možné a že jsem přišel pouze s žádostí o posouzení stavu stroje a celého dění okolo celé mojí kauzy. Velmi mě potěšilo když mi sdělil že důvod vzniku poškození kabelu, jak tvrdí servis ( zapomenutá aretace gymbalu a následný let s ní ( i když to se mi nestalo )) je BLBOST !!!!
Jak mi obětavě vysvětlil Mavik disponuje spoustou ochranných mechanismů a sotwareových pojistek.
Jedna z nich je právě i pro případ opomenuté aretace gymbalu. V případě zapomenuté pojistky je nejprve odeslána hláška kterou už asi většina viděla :p Pokud nedojde k odstranění aretace a stroj je i nadále v provozu, systém Mavika gymbal odpojí !!! Takže pokud někdo lítá s aretací nemůže poškodit gymbal. Pouze vyřadí z činnosti stabilizaci obrazu. Jinak přepálený kabel, následně nefunkční spodní optické senzory a nefunkční větrák na boardu ( jak psal Willik ve svém odhadu a trefil se) připisuje neodbornému zásahu v servisu. V každém případě mi doporučil kontaktovak podporu DJI a zaslat Mavika do německa. Dostal jsem přímo konkrétní mailovou adresu a poradil v jakém stylu první mail napsat aby se tím zabýval jen jeden člověk a ne pokaždé někdo jiný. Tím že posouzení dělal neautorizovaný distributor mám velkou šance na opravu a pravděpodobně na výměnu ( vzhledem k počtu závad ). "Do karet" mi hraje i skutečnost že DJI si zakláda na dobré pověsti a takovýhle přístup se jim určitě nebude líbit. Technik mi vysvětlil že pokud on má k posouzení reklamaci, tak na základě popisu závady pročte logy z černé skříňky a buď jednoznačně prokáže chybu pilota, jinak drona automaticky posílá do němec. V mém případě by prý rovnou zasílal do němec vzhledem k tak netypyckému poškození. Jenže mi víme že do reklamace šel kabel nepoškozený, takže ani technik svým zapnutím drona při přebírání do reklamace nemohl způsobit poškození. Takže zbývá servis. Proto ve zprávě uvádějí "mechanické poškození kabelu" ale bez bližší specifikace poškození. Ještě že mám komunikaci archivovanou.
No vzhledem k tomu že odjíždím na dovolenou, napíšu do Alzy návrh, že vzhledem ke zjištěným skutečnostem navrhuji pro obě strany nejjednodušší řešení, a to odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nesplnění jakosti výrobku. Pokud na to nepřistoupí tak budou mít problémy. V první řadě sehnat řádné posouzení závady ze servisu včetně odůvodnění zamítnutí záruční opravy, které budu požadovat abych ho mohl zaslat s dronem do německa jako podklad pro stížnost. Pak ať se třeba pos......

Panebože (pro plawu OMG :)) to ti moc přeju teď už se to snad pohne. tyhle velke firmy jako alza většinou reagujou až na riziko publikované ostudy. Držím palce a je dobře že sis nenechal s**t na hlavu.
 
Zdar ve spolek,
tak zase další střípek do mojeho příběhu. Tentokrát pro mě alespoň trochu povzbudivý :). Včera jsem po domluvě navštivil s Mavikem sídlo společnosti Telink na Stodůlkách. Předně musím smeknout před jejich profesionálním přístupem. Žádný problém že jsem svůj stroj nekoupil u nich. Přistup všech zúčastněných při mé návštěvě mě doslova posadil na prdel. Když jsem začal vyprávět můj "příběh", tak mě asi po deseti větách pani přerušila a rovnou zavolala servisního technika. Sympatický mladík si celou "pohádku" vyslech, prostudoval přinesené dokumenty a následně i mojeho Mavika. Pak už jen nevěřícně kroutil hlavou. Přepálený kabel od gymbalu a opálenou plastovou pojistku prý ještě v životě neviděl. Společnost Diskus znají jen jako distributora podobných zařízení pro Alzu a že jim asi pravděpodobně zajišťují i servis na tyto výrobky. Pochopitelně nejsou autorizovaným servisem ani autorizovaným prodejcem. Vyjádření ze servisu považuje jako já za nedostačující a vzhledem k povaze poškození zcela zavádějící. Předem mě upozornil že nemůže vystavit posudek rovnající se posouzení certifikovaného servisu. To může pouze servis v německu. Ubezpečil jsem ho že nic takového nechci, protože vím že to není možné a že jsem přišel pouze s žádostí o posouzení stavu stroje a celého dění okolo celé mojí kauzy. Velmi mě potěšilo když mi sdělil že důvod vzniku poškození kabelu, jak tvrdí servis ( zapomenutá aretace gymbalu a následný let s ní ( i když to se mi nestalo )) je BLBOST !!!!
Jak mi obětavě vysvětlil Mavik disponuje spoustou ochranných mechanismů a sotwareových pojistek.
Jedna z nich je právě i pro případ opomenuté aretace gymbalu. V případě zapomenuté pojistky je nejprve odeslána hláška kterou už asi většina viděla :p Pokud nedojde k odstranění aretace a stroj je i nadále v provozu, systém Mavika gymbal odpojí !!! Takže pokud někdo lítá s aretací nemůže poškodit gymbal. Pouze vyřadí z činnosti stabilizaci obrazu. Jinak přepálený kabel, následně nefunkční spodní optické senzory a nefunkční větrák na boardu ( jak psal Willik ve svém odhadu a trefil se) připisuje neodbornému zásahu v servisu. V každém případě mi doporučil kontaktovak podporu DJI a zaslat Mavika do německa. Dostal jsem přímo konkrétní mailovou adresu a poradil v jakém stylu první mail napsat aby se tím zabýval jen jeden člověk a ne pokaždé někdo jiný. Tím že posouzení dělal neautorizovaný distributor mám velkou šance na opravu a pravděpodobně na výměnu ( vzhledem k počtu závad ). "Do karet" mi hraje i skutečnost že DJI si zakláda na dobré pověsti a takovýhle přístup se jim určitě nebude líbit. Technik mi vysvětlil že pokud on má k posouzení reklamaci, tak na základě popisu závady pročte logy z černé skříňky a buď jednoznačně prokáže chybu pilota, jinak drona automaticky posílá do němec. V mém případě by prý rovnou zasílal do němec vzhledem k tak netypyckému poškození. Jenže mi víme že do reklamace šel kabel nepoškozený, takže ani technik svým zapnutím drona při přebírání do reklamace nemohl způsobit poškození. Takže zbývá servis. Proto ve zprávě uvádějí "mechanické poškození kabelu" ale bez bližší specifikace poškození. Ještě že mám komunikaci archivovanou.
No vzhledem k tomu že odjíždím na dovolenou, napíšu do Alzy návrh, že vzhledem ke zjištěným skutečnostem navrhuji pro obě strany nejjednodušší řešení, a to odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nesplnění jakosti výrobku. Pokud na to nepřistoupí tak budou mít problémy. V první řadě sehnat řádné posouzení závady ze servisu včetně odůvodnění zamítnutí záruční opravy, které budu požadovat abych ho mohl zaslat s dronem do německa jako podklad pro stížnost. Pak ať se třeba pos......

Teda koukám že moje dvě reklamačnim anabáze byly ve finále docela pohoda, proti tomu co si užíváš...

Já s Mavicem a dovolenou dopadl úplně stejně na jaře. Posílal jsem ho přímo do Německa 5 týdnů před, pořád jsem se snažil to popohánět přes globální support i telefony a maily toho německého servisního centra, a stejně to skončilo tím že dotazil 3 dny potom co jsem odletěl do Španělska :(

Poučen tímhle jsem druhou reklamaci dělal už přes prodejce, abych mohl prudit když to nevyřídí včas. Oni to poslali do Německa, tam to samozřejmě opět 4 týdny čekalo, ale tentokrát už nebyl problém odstoupit od smlouvy podle českého zákona. A ještě ten den cesta do Telinku pro nový kus :)

Němci se o servisu nijak nedohadovali. Při druhé reklamaci jsem se musel trochu ohradit, ale pak to uznali. Teď koukám do mailů že to pro prodejce asi řešil Pelikán.

Myslím že Alza nebude chtít odstoupit od smlouvy dokud bude přesvědčená že jsi ho poškodil ty. Na odstoupení od smlouvy máš myslím nárok po 3. reklamaci (předpokládám po 3. uznané, ne po 3. podané), nebo pokud prodejce nevyŕeší reklamaci do 30 dnů. Kvůli kvalitě zboží (resp. myslím i bez důvodu) můžeš odstoupit jen do 14 dnů od nákupu v eshopu.
 
Panebože (pro plawu OMG :)) to ti moc přeju teď už se to snad pohne. tyhle velke firmy jako alza většinou reagujou až na riziko publikované ostudy. Držím palce a je dobře že sis nenechal s**t na hlavu.

Pro me spis "f this" ;)

Je fakt, ze tohle tady obecne asi funguje lip nicmene kdyz se podivas na anabaze co tady resi lidi ve forech tak je dost bezny ze DJI zamita reklamace v podstate bez toho ze by je nejak hloubs resili, kdyz si je nekdo jistej, ze s tim fakt neflak o zem vlastni blbosti tak teprve na druhej pokus to vetsinou zacnou resit. Popravde se jim ani nedivim, rek bych ze dost velky procento reklamaci bude prave ten pripad ze si nekdo neprecet manual a pak 50m nad zemi zkousel co udela CSC.. nebo neco takovyho..
 
  • Like
Reactions: uhliar
Cus ve spolek, po tydenni odmlce opet zajimave issue (o padani Mavika z nebe se tu uz psalo)
Zajimave vlakno z dji fora:
Mavic Falls out of Sky (VIDEO)

(Zdokumentovane jak se Mavik v letu sam vypne a padne...)
No vcera jsem mluvil s Ondrou o podobnem pripadu tady v Praze necham ho at to radsi popise sam az bude mit chvili.
Vite nekdo kolik bere max Amp ta 12V autonabijecka?
 
Zdar ve spolek.

Dneska mi dorazily "karbonové" vrtule od Lightake (2pcs 1pair DJI MAVIC PRO Propeller Carbon Fiber Compound Quick Release Folded Hard Propeller Blade (with the Base)) a je to blbost, nekupujte to.

Zaprvé nejsou karbonové, sice se na povrchu snaží o jakousi texturu, ale je to normální plast. Zdá se mi že jsou úplně stejně ohebné, možná maličko pevnější u kořene, ale mám pocit že rozdíl dělá spíš to že originály už mají něco za sebou, kdežto "karbony" jsem teď prvně nasadil.

Hlavní problém ale je, že když nechám Mavica viset uprostřed obýváku, s originály ukazuje 575-590 otáček, kdežto s "karbony" 595-610 (identicky dva testy vždy s kompletním přeházením vrtulí).

Možná mě můj selská rozum klame, ale řekl bych že když potřebuje Mavic na udržení stejné pozice vyšší otáčky, vztlak generovaný vrtulemi je menší, tím pádem Mavic dřív sežere baterky, hůř poletí, atp...

Zkusím zítra venku ještě rychlost stoupání do stejné výšky, ale zatím se zdá že minimálně tyhle konkrétní jsou jen tahání peněz z kapes.
 
Jo na "karbony" bez ohledu na vyrobce se tu vseobecne nadavalo uz i kdysi pro phantomy, zkracene krome frajeriny spis horsi.
 
Pridam nejake postrehy, aby to tu trochu ozilo :)

Problem s odpojovanim jsem poresil stabilne tim, ze skutecne zapinam na telefonu rezim letadlo (jedu na androidu).
Vyzkousel jsem misto DJI Go aplikaci Litchi a musim rici, ze se mi to moc libi. Napr.hlasova hlaseni jsou celkem fajn, mam to rad treba i pri litani s RC vetronema, kdyz na me vario mluvi. Vyzkousel jsem i litani po naprogramovane trase, coz (pokud jsem to spravne pochopil) DJI Go neumi a je nutne programovat trasu vlastne za letu v aplikaci.

Zatim jsem nedelal zadny update firmware, ackoli aplikace mi to uz pripominala. V duchu tvrzeni, ze to co funguje, na to nesahej. Delate update posledniho firmware a ma to nejaky vyznam (nebo i treba nevyhody, ze je pak lepsi se vracet k predchozi verzi) ?
 
No po dlouhem cteni vsech konferenci a vsech komentaru to vypada ze nejlepsi je fw .700 a goapp 4.08. Dalsi uz maji force update a to dost lidi netesi.
Android me parkrat vypek nedokazu posoudit jestli os nebo app nebo kabel ale mel jsem orig takze litchi mam ale nakonec jsem s nim jen fotil pano, nez jsem zjistil ze je rychlejsi si to nasekat i s otacenim sam. Ruzne FW a App se lisily nastavenim barev (cinelike dlog, truecolor art etc..) Ja zustal nakonec u truecolor a u mně dobrý.. :)
Jinak souhlas - pokud to funguje tak se do toho nevrtej.
 
Dik za reakci. Zkousel jsem dneska take Litchi s automatickym panoramovanim, ale nemel jsem trpelivost cekat az vyfoti posledni snimek. Nevim, jestli to tak trvalo proto, ze jsem chtel jpg i raw. Prodlevu jsem mel nastavenou na 0.00, ale stejne to mezi obrazky ceka neskutecne dlouho (napadlo me, ze 0 znamena nejakou default prodlevu)
 
No prave je to pomaly a v djigo si klidne dej jpgplusraw a zapni radar tim odhadnes 45 stupnu mezi fotkama a pak jen naklon ktery odhadnes taky. Jak pouzivam ptgui na slepeni nahazim mu rawy do adresare a jede. Nekdy sklada i ze 40 fotek jak mi to zrovna vyslo a dobry. Je dobry povolit i tech par stupnu gimbalu nahoru obca se to hodi kdyz jsi v udoli a nestihnes nacpat nebe do vsech fotek v prvni rade.
Zkus to a stopni si cas ;)
 
Lycus Tech Mavic Air 3 Case

DJI Drone Deals

New Threads

Forum statistics

Threads
131,188
Messages
1,560,745
Members
160,156
Latest member
JReynolds078